lørdag, februar 10

Oppbevaringsbokser og kjøkkenhylle





Jeg fant disse stilige oppbevaringsboksene på hagesenteret i dag. Det var 70% avslag på de, så jeg fikk de for litt over 50 kr. Jeg liker så godt det linaktige stoffet, og flotte sløyfebånd også. Jeg skal ha de på sybordet mitt, fylle de med blonder og diverse annet sytilbehør. :)


Eller så har jeg fått rydda i skapene i helga. Her er noen bilder fra de åpne hyllene i skapet. Jeg har satt noe inn i andre skap, og samlet mer sammen. Nå står det bare ting her som blir ofte brukt. Noen ting er jo mer som pynt også da. :)


Det var opprinnelig skyvedører for disse skapene, men da vi malte kjøkkenet hadde jeg lyst å ta de vekk, det er jo så stilig å se noen av de fine skålene, fatene og glassene. :) Jeg har mange boller, de er i daglig bruk til middagen og diverse.



Øverst har jeg noen gamle fat, fire søte kopper og min nydelige gamle mugge. Jeg har også satt stettfat øverst. De er jo så fine å se på i skapet når de ikke er i bruk. Jeg har også noen små glass skåler her.



I den øverste hylla har vi bl.a en kurv med kokebøker og oppskrifter. Den brune, runde kurven hadde jeg da jeg var lita. Den er så søt. :) Fil de fer kurven har jeg kjøpt hos Leonorah.

God helg, videre alle sammen. :)









30 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhh så fine bokser!!! Nydelig, pynter opp hvor som helst disse Hulda!

Deilig med nyryddet skap, det er mine også etter malingen, så lenge det varer....=0)

Ha en fin lørdagskveld!

Mia sa...

Kjempefine bokser du har kjøpt deg, Hulda! Og til så billig penge også. Og så fint du har ryddet i kjøkkenskapet ditt. Du har mye vakker der. Den rosa bollen fra ditt forrige innlegg var også så nydelig.

Hulda sa...

karna: vet du, da jeg kjøpte de boksene tenkte jeg på deg, de minnet meg om noe du har selv, eller har sydd. :) De er veldig fine ja. :)
jeg MÅ ha det ryddig i de åpne hyllene, ellers ser det IKKE bra ut, hehe..

mia: ja, den rosa bollen er skikkelig søt. :) Jeg savna deg under forrige innlegg, tenkte at du måtte nok ha vært borte i dag, ja. ;) Ja, jeg er veldig glad i alle tingene i skapet. Noe er nytt og noe er gammelt. Sånn skal det være. :)

Anonym sa...

Masse fine bilder av leke ting - både på dette innlegget og dette under!

Vet du- den åttekantede boksen er nesten grunnlaget for Annas Rom!For et godt år siden var jeg i Danmark, næremere bestemt København. Der besøkte jeg Lisbeth Dahl- og det er en fantastisk butikk! Ble helt overrasket over magfoldet og utvalget. Kjente jo til de fra før, men trodde ikke de hadde så masse flott i alle katogorier....
Vel, jeg kjøpte den boksen og massse mer- og tenkte at herre min jeg måååå jo få dette inn i Norge - da det på næværende tidspunt ikke var mye LD I Norske nettbutikker;)
Nå ser jeg flere har valgt å gå for de i vår(ikke rart ,de har en fantatsisk kolleksjon- og jeg glder meg maks til å få varene i hus!!!)

PS boksene var også nydelige, et kupp! Og det liker vi jo!

Klem fra Anniche

Anniche ♥ Annas Rom sa...

lekre ting ja, hehe!!

Hulda sa...

anniche: så artig det du fortalte ang den boksen. Jeg oppdaget merket Lisbeth Dahl første gang i Tromsø i fjor vinter. Da kjøpte jeg et nydelig lite fat i det merket. Senere har jeg funnet merket i mange butikker, både i Harstad og Tromsø. Det er jo så mye flott der, ikke dyrt heller.

hulukvarn sa...

Åhh, vilka fynd! boxarna var jättefina! jag har aldrig sett sådana någonstans. Vilket fint porslin du har i hyllorna, du visar upp det på fint sätt!!

Ellie sa...

Så masse fint du har på bloggen din nå! Har ikke vært helt i slag i det siste, så min surfe-tid har vært litt begrenset. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, jeg :-). Veska du hadde sydd var nydelig, tenker kunden ble fornøyd med den! Også hadde du kjøpt masse fint. Skåla fra Europris var jo kjempesøt, da, den var helt deg. Skjønn boks fra Lisbeth Dahl, også! Boksene du hadde kjøpt på hagesenteret falt jeg fullstendig for, det var litt av et kupp! Koselig med åpne hyller på kjøkkenet, jeg har også litt av det. Ønsker deg en god søndag!

Simonetta sa...

Your photos are adorable!!! Beautiful its blog:)))

Interiørhuset sa...

Så fine de eskene var...var jo virkelig ett nydelig kupp det der=) Nydelige bilder av alle de kjøkkentingene dine=)Ha en flott søndag

homespun living sa...

I love all your beautiful things! Debbie

Anonym sa...

I'm coming from "l'armoire de Suzanne". Your Blog is véry romantic and I like it. If you want to visit mine, it will be a pleasure for me to receive you. I'll come back. So see you soon and have a good wwek-end.

Hulda sa...

hulukvarn: jeg hadde heller ikke sett de boksene før i går, så det var gøy å finne noe jeg ikke har sett før. :)

ellie: tusen takk for sånn en flott kommentar, det varmer alltid å få det. :)

simonetta: thank you for stoping by. I have visiting you too, and I have written a comment for you. :)

tonje: ja, boksene er flotte, og allerede tatt i bruk. Takk skal du ha. :)

suzanne: thank you for your comment. :) I have been visitng your blog too, and I really like the things you have on it. :)

Anonym sa...

Thank you to have put to me in your links. I adore your universe, the fabrics which you use for your achievements are splendid, in France, it is very difficult to find.

Hulda sa...

suzanne: yes, I have looked for lovely fabric a long time, and when I find it, I use to buy a lot of it. It is so beautiful to sew things with it.

Anonym sa...

Kjempefine oppbevaringsbokser, fine til å ha blonder og diverse oppi. Så flott du har pyntet i hyllen din med så mye fine ting. Ha en koselig søndag Hulda.

Anonym sa...

Thank you for your visit on my blog. Your world is very romantic.
Its' wonderful

BelleSahi sa...

Your blog is beautiful ! I like bowl,plates, coffee-pot so much.

elin1976 sa...

Jeg skulle og hatt ryddet ferdig i kjøkkenskapene og alle de andre skapene. Det er slik en god følelse når det man er ferdig med det. Ønsker deg en fin søndag. Klem fra Elin:O)

JULIEK sa...

For noen koselige hyller du har Hulda : )

Kattfot sa...

Vilket fynd boxarna var. Lite annorlunda men jättefint med lintyget. Åh så underbart med hyllorna, massa fina saker du har :-)

Nette sa...

Åh, så fine hyller! Mer som en godteributikk det der!! Masse fine boller, kopper og fat du har!

MODERN COUNTRY sa...

Så flotte bokser ! De blir sikkert fine til sysaker og lignende.. Du har også mange vakre ting. Ha en fin søndag :)

Hulda sa...

kreoline: ja, måtte ta noen bilder av hylla og vise fram til dere. :)

ptitlapin: thanks for stopping by. I am glad you like it here. :)

bellesahi: thank you for stopping by my blog, I am glad you like it here. :)

elin: ja, det er godt å få orden på sakene. Jeg har det alltid bra i de åpne hyllene, siden de vises hele tida. Da må man ha orden. :) men, har forandret en del der.

julie: koselig at du likte det. :)

fröken kattfot: takk! ja, boksene er kjempefine, jeg hadde aldri sett sånne bokser før. Men, de er veldig bra å ha diverse ting i. Skal ha de til syting, tenkte jeg.

annette: ja, sant, det blir nesten som gotterier å se på. :) Det meste er faktisk ting jeg har kjøpt på bruktbutikker, masse fint å finne der.

moderncountry: takk skal du ha. :) ja, jeg har samla meg endel kopper og kar, liker å ha de framme slik at jeg kan se på de. :)

Line sa...

De boksene var skikkelig fine!
Så flink du har vært som har rydda så fint i skapene dine! Stilig uten dører :) Ha en fin uke Hulda!

Anonym sa...

Boxarna var så fina,speciellt med det fina linne tyget.
Vad fint du har det i dina hyllor!
Kannan med blommorna på är min favorit.
Hej så länge/S

Anonym sa...

Hello, I love your blog!!!!! it's Suzanne who write me to see you.....I see le life only on pink...and I like your bags madehouse.......see you soon......Babydoll

♥ Pia... sa...

hej så fina saker du har ,trevligt att ha öppna skåp...hos mej blir det såå himla dammigt ;) åh du vad kul att se sin blogg presentas hos franska suzanne...fast jag kan ju inte franska så jag kan inte hänga med i vad hon skriver om dej...men förmodrar att det är positivt :)

Anonym sa...

Så fine bokser, og skikkelig koselig på kjøkkenet ditt...fine farger! Og masse fine skåler! ha en fin dag;)

Hulda sa...

line: takk for det! ha en fin uke du også.

sublime design: takk :) ja, det er fint med noen åpne hyller på kjøkkenet.

babydoll: thank you! I am glad you visited my blog, I will take a look at yours too.

pia: takk! ja, veldig koselig å bli presentert på en fransk blogg. Jeg kan heller ikke fransk, har brukt babel fish til oversetting.

molly: takk! Ja, jeg er så glad i slike boller, de er jo så fine å bruke også.