onsdag, februar 21

Litt nytt i huset





I dag har jeg kjøpt denne flotte trådkurven med trehåndtak. Jeg har sett på den noen dager, den var på halv pris, så jeg betalte ikke mer enn 100 kr for den store kurven. Jeg er så glad i slike kurver. Denne skal bli fin ute med blomster i, i krukker, til sommeren. Akkurat nå har jeg lagt noen fine duker i den. Fint, så slipper de fine tekstilene å ligge bortgjemt i skapet.



Merket på den er IB Laursen. Har flere ting i det merket. Det er så utrolig mange fine interiørmerker. Noen av mine favoritter er Villa Collection, Lisbeth Dahl, Green Gate og Miljøgården.

Jeg så at Leonorah har fått mange fine trådkurver inn nå. Ta en titt inn hos dem. :)





Til interiørblader er den også fin. :)







Tante var innom med denne søte lysestaken i dag, det er roser og "blondemønster" langs kanten på den. Skikkelig nydelig. :) Den skal jeg sette på kjøkkenbenken.





Noen hvite pongpong bånd hadde tante også funnet, det var jo skikkelig bra, for jeg har lett etter hvite slike bånd. Tusen takk! :)

Nei, nå skal jeg legge meg, det kommer en dag i morgen. :o)
God natt!

Klem fra Hulda









19 kommentarer:

Verkstedet sa...

den blir fin med blomster i ute, ja.fin til det meste.lisbeth dahl har høy stjerne her også!! Flere som må komme seg i seng her, lang jobbedag i morgen!! Natta. Karoline

elin1976 sa...

Trådkurver er en bra ting. Ting som pleier å se rotete ut blir plutselig litt ordnet. Din var jo veldig flott. Lysestagen var flott du! Så snill tante. Alltid koselig å få slike ting. Denne var jo veldig deg da. Ønsker deg en fin torsdag, Hulda. Masse klemmer fra meg:O)

Hulda sa...

karoline: ja, den er fin til det meste, det er sant. :) ha en fin dag!

maloppa: koselig at du likte siden min. :) Ja, er fint med slike korger, fant også en hos Leonorah. :)

elin: ja, jeg falt for kurven, og lysestaken er flott. :)

Anonym sa...

Så fin kurv, er så fine! Kan brukes til mye disse!! Nydelig lysestake også!

Anonym sa...

Vilket fynd, du har gjort.. och bara 100 kronor! ( vad är det i svenska kronor?)
Din blogg blev jättefin , när du gjorde om den sist!

Hulda sa...

karna: ja, jeg er veldig begeisra for slike kurver. Tanken var å ha den ute til blomster i sommer, men den pynter fin opp inne nå.

gerda-thyra: koselig at du likte det nye utseende på bloggen min! Jeg tror det blir litt dyrere i svenske kroner.

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmmm.., vilken vacker korg. Jag gillar ockcå IB Laursen, han har mycket fint.. jag har några ljuslyktor från honom. Fin hylla du hade där bakom också! Jag har också lagt ut lite bilder från mitt hem idag, välkommen in!

Tack, då inväntar jag portopris, dina hjärtan var bedårande! // Mari.

Anonym sa...

Hei Hulda
Nydelig kurv, det var jo et lite kupp! Søte lysestake fra din tante også. Hyggelig med slike overraskelser -ha en flott torsadg. Vi snør inne, og det er ikke tull! Her er det nå unntakstilstand!

Anonym sa...

Nydelig kurv, og en riktig nydelig pris. Blir nok lekkert med blomster i den til sommeren, bare den kommer da. Skjønn lysestake, koselig på frokostbordet en søndagmorgen, drømme, drømme. Ha en fin dag.

Ellie sa...

Flott kurv og søt lysestake! Den puta man kan skimte bak lysestaken, er det en du har sydd selv? Den så så fin ut! Ha en god ettermiddag og kveld!

Mia sa...

Det var en kjempefin kurv du har kjøpt deg, Hulda. Og så billig. Det er gøy å komme over slike.. Jeg har dilla på kurver og kjøper de overalt, når jeg er ute å reiser etc. Fine suvenirer... Jeg bruker jo en del av dem også, men mesteparten er til pynt (oppå kjøkkenskapene mine...).

Anonym sa...

DEN kurven var bare topp, har sett de har noe lignende hos Leonora ja... ønske,ønske...
Disse kurvene kan jo brukes til alt...
Lysestaken din var kjempesøt...

Ha en fin dag...

Norah sa...

For ett kupp du har gjort på den kurven fra Ib! Den var kjempe fin.

Søs har brukt slike kurver i mange år. Hun har hageredskaper i den om sommeren eller som du sier - blomster. Jeg har selv tatt ut en av de vi har i nettbutikken (fra Hortensia) Den står foreløpig i gangen med votter og luer i, men til sommeren skal den utenfor.

Ha det fint så lenge

Nette sa...

Så stilig kurv du har kjøpt deg! Og lysestaken var jo bare råsøt og pomponger er alltid kjekt å ha!!!

Anonym sa...

Som vanlig masse lekkert i bloggen din:-) jeg MÅ bare surfe litt blogger hver dag hihi. Den trådkurven var råstilig.
Ønsker deg ei fin helg.

Hulda sa...

guldkant: takk! Ja, jeg har nettopp vært inne hos deg og sett de fine bildene fra huset ditt.

anniche: ja, jeg så på tv i kveld om det dårlige været dere har, så kjedelig! Håper det gir seg snart!

kreoline: god idè med lysestaken på søndagsfrokostbordet. :)

ellie: ja, puta har jeg sydd. :)

mia: du er ikke alene om å like kurver i alle fasonger. ;) har en god del selv også.

mita: ja, de kurvene er skjønne. :)

norah: ja, kurven er jeg glad jeg kjøpte, gleder meg til å ha den ute til sommeren. :)

annette: ja, er fornøyd med både kjøp og gaver. :)

Hulda sa...

anka: koselig at du stakk innom og at du likte kurven. :) skal ta en tur til deg og. :)

Anonym sa...

Men gud vad snygg den där korgen var, och ljusstaken likaså!

Anna Lisa sa...

Så mykje fint det var ehr....Nydelig kurven du kjøpte:) Klem