søndag, september 17

Scrap


Jeg har puslet med en liten scrap i kveld, og jeg syns den ble ganske så søt! Jeg har brukt scrap- ark, glansbilder, vintage bilder jeg har funnet på nettet og blonder.

I have been doing a little scrap this evening, and I think it looks cute too! I have used scrap sheets, glossy pictures, vintage pictures from the internett and some laces.

Her er et par nærbilder av scrapen. Syns jenta i midten som holder dukken sin er så søt! Det var veldig artig å lage denne, kommer nok til å lage flere etterhvert.

Here is a couple of close-ups of the scrap. I really love the photo in the middle, a girl holding her doll, - very cute! It was fun making this, and I think it will be more of these in the future.
Planen min er å ha bildet i dette skapet til pynt. Jeg skal laminere det slik at det holder seg fint og ikke blekner i fargene.

My idea is to keep it in this cabinet for decoration. I should laminate it, so it keeps its colours.
Her står det i skapet. Jeg skal henge det opp med tape slik at det blir mer synlig etter at jeg har laminert det. Syns det passa fint sammen med de andre tingene i skapet.

Here it is in the cabinet. I should use some tape to hang it in the cabinet, then I can see it better. I will do that when it is laminated. I think it looks good in the cabinet togheter with the other stuff in here.


24 kommentarer:

Anonym sa...

Å Hulda, du er fantastisk med att skape skøne ting! Jeg føler glede når jeg ser på bloggen din.
Vor finner du alle vakkre bilder? Som den med jenta og dukka?

Anonym sa...

Det passet kjempefint inn, flott med en slik bakgrunn til all pynten din! Fine farger!

Anonym sa...

Du er så ivrig og flink Hulda. Det går virkelig unna her på bloggen din. Jeg koser meg med bildene dine. :-)

Sol sa...

Heia Hulda! Så fin scrap.Perfekt til skapet ditt. Jeg har planer om å lage en scarpbook til sønnen min,og har kjøpt diverse ting til det. Han skal stå til konfirmasjon til våren og da hadde det vært koselig å fått en bok med en liten "oppsummering" av livet hans så langt,i form av tekst og bilder ;-}
God mandag på Sfo!

Hulda sa...

inkan: så hyggelig at du likte scrapbildet jeg laget! Jeg har vært innom ulike sider på nettet, du kan bl.a finne mye fint her:

http://www.thedecalcottage.com/

og her:

http://www.flickr.com/photos/chrysti/sets/72057594064002193/

karna: takk for det! :)

huset i hagen: oi, tusen takk for at du sier det! Jeg liker å holde på med ulike ting, da blir det alltid litt å blogge også. :o)

sol: koselig at du likte den! Blir nok kjempefint med en scrap bok til sønnen din på konfirmasjonsdagen, han blir nok glad for å få den. Det er jo et fint minne.

Niki Fretwell sa...

This is lovely! A very pretty idea.
I love the nostalgic look of your little cabinet and it's contents.
Niki

Tone sa...

Atter en gang viser du din kreativitet :-) Du har så mange gode ideer. Nydelige naturbilder også :-)

litenIda sa...

Scrapen ble kjempefin, passet virkelig godt inn i det skapet sammen med alt det andre du har i samme stil. Kjempefint! Klokka du pyntet ble også veldig fin.
Jeg er også forkjølet, klarte å bli syk mens jeg var på besøk hos min venninne. Virker som "alle" er syke for tiden..! God bedring ønskes deg, i allefall! :)

Hulda sa...

nostalgia: thank you! I really love this "look" at things. So I am very pleased with the scrap. :o)

leah: koselig at du likte både scrap og naturbildene. Håper du blir bedre snart du også!

daisy: synd du ble syk da du var hos venninna di da! Håper at du friskner til snart. :) Jeg er bedre i dag.

Koselig at du likte det jeg har laget!

Anonym sa...

Srappingen var jätte söt. har du hållt på länge med scrapping?

hummmlan sa...

Din scrapsida blev jättefin! Visst är det kul att scrappa?! Jag ska försöka scrappa lite ikväll om jag får tid...

Hulda sa...

lina: nei, jeg har ikke holdt på lenge, men har laget endel kort med motiver på tidligere. Har alltid likt å sette sammen ulike mønster. Koselig at du likte den!

hummmlan: ja, veldig artig å scrappe litt! :) du får kose deg med din scrap i kveld!

Nina sa...

Scrapen ble kjempefin! Morro å lage kort, bilder o.l med papir. Jeg skal på Scrapbooking kurs i høstferien, gleder meg!

A sa...

Åh så sött! Jag tycker de svart-vita vintagebilderna på flickebarnen var ljuuuvliga! Älskar sådana svartvita bilder. :) Du är duktig på att scrappa du! :)

Hulda sa...

nina: koselig at du like den! blir nok artig på kurset, der får du nok mange gode ideer. :)

anna: heihei! ;) koselig at du likte scrapen. Syns også at de bildene med jentene er søte, jeg har funnet de bildene på internett. Linken finner du der du ser jeg har svart inkan. Det er på flicr.

Anonym sa...

Det var bare helt kjempekoselig Hulda. Blir sikker koselig inni skapet, alltid kjekt å ha noe fint å se på.

JULIEK sa...

Så fint. Utrolig koselig med det skapet.

Hulda sa...

kreoline: tusen takk! :) ja, det er koselig med fine ting, det blir man glad av å ha. :)

julie: tusen takk til deg også! :) Er veldig glad i skapet, fikk det av Arnt Håvard til bursdagen min i mars.

Anonym sa...

Koselig scrap Hulda, og den passet kjempe fint inni skapet ditt:)
Du er flink

Timotei sa...

Så fin scrap! Passer kjempefint i skapet ditt. Er helt imponert jeg over alt det fine du får til å lage!

Lisa sa...

Ooh it's so pretty and looks great in the cabinet. What a great idea!! (another one I will probably steal hee hee)

Katrine K sa...

Hei Hulda! Tusen takk for at du satt opp link til bloggen min her!
Nydelig scrap!

Hulda sa...

anniche: tusen takk, det var koselig å høre at du syns det! :o)

timotei: tusen takk til deg også, du er nå flink å lage forskjellige ting du også!

lisa: ok, you could steal it if you want to. ;o) hehe lol..!
I am glad you like it!

katrine k: koselig at du likte scrapen! Liker bloggen din, så ville jo gjerne linke til deg. :o)

pepperkverna sa...

Så nydelig den ble! Hege