fredag, mai 12

Roseveske


I dag har jeg sydd ferdig roseveska mi, den er stor nok til å kunne inneholde ei adidasbukse og genser, som jeg bruker å ha med meg til Sfo hvor jeg jobber. Syns det er artig å ha litt størrelse på den så kan jeg bruke den på jobb. Har lagt noe inni den slik at fasongen vises.
Today I have finished my big rosepurse. And her you can see the result of the job! :)

Jeg ble fornøyd med den, men den kunne faktisk vært litt større, det hadde ikke gjort noe. Jeg ble ikke å ha mer pynt på den enn blonden, syns det ble nok siden det er så mye mønster i stoffet.


Her er et nærbilde av blonden.

Til lukking har jeg en stor trykknapp.

I dag fikk jeg en hyggelig mail fra ei dame som hadde funnet bloggen min på nettsurf. Hun holder på med en nyoppstarta nettbutikk som hun har kalt Monicas Loppefunn. Hun lurte på om jeg kunne linke til henne, det har jeg gjort, og jeg anbefaler et besøk hos henne. Hun holder på å legge ut bilder av varene sine. Mye fint er alt kommet ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen, ble fin veske, og jeg synest det var akkurat passe pynt med den blonden, siden det var så fint stoff.

Lena sa...

It turned out lovely Hulda and I like the bow! I might have thought of adding lace to it, but not tying it into a bow. You have very clever ideas!

Anonym sa...

Väskan blev jättesnygg med spetsen och allt.
Kan du tänka dig att det är snö-blandat regn här i dag så jag fick springa ut och rädda alla krukor som jag sått frön i.
jag ska besöka den nya länken nu.