lørdag, april 29

Smak av sommer!

Her vil jeg vise helleprosjektet vårt som vi er starta på i dag. Planen er at vi skal lage denne steinstien ned til garasjen. Rotet nede ved garasjen skal fjernes, der skal vi anlegge et steinbed. Stien skal avsluttes ved/rundt bedet. Tror det kommer til å bli veldig bra! Jeg syns det er så artig å legge slike heller. Vi har også raka hele nedre delen av hagen i dag. Øversida har vi ikke fått gjort noe med enda. Men, det kommer!

Har satt ut bord og stoler i dag. Den ene av klappstolene har jeg ikke rukket å male enda, men pinnestolen tok seg fint ut den også. Planen er å sy puter til stolene. Skal også ha et par små hvitmalte benker på terrassen, og selvfølgelig krukker og kar i ulike fasonger.

PS: Jeg har et innlegg til i dag, det ser dere lengre ned i bloggen. :-)


4 kommentarer:

Lena sa...

Very nice path...I can't read the Norwegian...did you make it? I hope you are having a nice weekend. It is very cold, rainy and windy here today...no gardening for me. :>(

Hulda sa...

Hello! I have make the path, and it should be mutch longer. It should go down to the garage. And where you can see the mess(by the garage) I should make a stoneflowey. The things you have seen is from a anticstore. I also think the big pitcher is lovley. And very old, from early 1900. Have a nice sunday!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Snyggt med stengången! Lägger du den direkt på jorden eller grundar du med grus? Vart har du fått stenarna i från? Köpt eller hittat? Jag funderar mycket på stenläggning. Vi har så lerig mark så där vi går ofta i gräsmattan blir det lite geggigt!

Hulda sa...

Linda: heisan! jeg har lagt steinene direkte på jorda, men er nok en idè å ha grus under også. Jeg har funnet flate steiner rundt omkring på tomta her, men vi må i skogen og finne flere. Ja, syns også det lett blir gjørmete hvis man går ofte på plenen, så det er en grunn til at jeg legger steiner. Det blir jo så fint også. :-)