tirsdag, april 4

Hagemøbelprosjekt - og litt stue


I går formiddag begynte jeg på hagemøbel-prosjektet mitt. Vi kjøpte to klappstoler og et åttekantig bord i fjor høst. Det er jeg nå i gang med å male hvitt. Har malt den første stolen. Pappa har også lovet å lage meg et par benker, så de må nok males de også. Slik så møblene ut før maling.....





Og slik blir de seende ut etter at jeg har malt de. Skal sy puter til stolene, og benkene, men så langt er jeg ikke kommet enda. Ligger fortsatt i startgropa. ;)

Dette er en duk jeg holder på med til hagebordet. Jeg er ikke ferdig enda, men fikk lyst til å vise fram litt mens jeg holdt på med syinga.


Så over til noe annet. Har hengt opp dette speilet i stua, slik at lysene speiler seg i det. Syns det ble så fint. :) Speilet har jeg kjøpt på et loppemarked for noen år siden.

Ingen kommentarer: