lørdag, april 22

Antikkfunn




I dag har jeg vært på noen antikkbutikker i byen, denne flotte bollen fra Stavanger Flint, kjøpte jeg på en helt nydelig antikkbutikk, som heter Antikkstua. De har enormt mye flott, både møbler, mugger, skåler, boller, serviser, lysekroner osv.. Der kunne jeg vært lenge og kikka. Men, så blir jeg jo SÅ frista til å kjøpe også da. Jeg har en bolle fra Figgjo som er i samme størrelse og stil som denne. Så de passa godt sammen. Har satt de på hver sin side i tallerkenhylla. Jeg tror denne bollen muligens hører til et sett med to andre boller i ulik størrelse.

Dette søte fatet med blomstermotiv fant jeg på Fretex, måtte betale 149 kr for det, men syns det var verdt det. Det er virkelig fint. Også det fikk plass i tallerkenhylla.

Da gjenstår det bare å ønske GOD HELG til dere som er innom hos meg og kikker! :-)

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Hei!:)Fine ting du har kjøpt.Også er det jo så kjekt å finne gamle, gode ting som en selv kan bruke...Og takk for hyggelige kommentarer på bloggen. Og det stemmer at stuevinduet er et karnapp.Bygde det nå i sommer/høst.Ha en fin kveld!

Ingrid sa...

Fine ting! God helg til deg også!

Anonym sa...

Fine "varp", God helg!

anna k. sa...

Hej Hulda!

Klart du får länka - jag är hedrad!! Kram på dig!

/Anna