onsdag, juli 23








Sommerlig besøk



I går hadde vi besøk her i Ingeborgstua. Besøk fra Lev Landlig, en fotograf som var her i flere timer og tok bilder både i hus, hage og lysthus. Tenk å få komme i Lev Landlig, jeg gleder meg! :) 










Lysthuset strålte med buketter og annen dekor. 









De runde putene er fine i kurvstolene.









Det blomstrer vakkert i lysthuset. Det var koselig med besøk. :)









I den hvite mugga har jeg satt rosa geitrams.










Småkrage på trappa utfor lysthuset. :)









En bukett i en enkel vase gir glede. :) 








15 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy at du har hatt besøk fra et magasin. Gleder meg allerede til å lese reportasjen fra deg og huset ditt. Ekstra morsomt når det er noen i et blad som man "nesten" kjenner. Føler liksom at man blir litt kjent gjennom bloggene. Å lage reportasje hos deg kan ikke være vanskelig, så mye flott å se på alle steder.
Ønsker deg en fortsatt god sommer.
Sommerklem fra Marit

am design sa...

Hei på deg!!!
Så gøy!!!
Flotte bilder du deler med oss også!!!
Gleder meg til å se bildene på trykk!!!

Håper du har fine dager og koser deg!!!
Jeg har ferie, og nyter sydenferie i eget land!!!
Helt herlig med over 30`på land og mange og 20 i vann!!!

Dagene tilbringes på stranda og i båten vår!
Vi har hatt en deilig tur til Danmark også.
Og selv om jeg begynner på jobb igjen til uka,
skal jeg bare jobbe litt nå og da, frem til ungene begynner på skolen igjen.

Ha en god sommernatt!

Stor klem fra Anne-Marit

angie sa...

deine ecke mit den korbsesseln sieht sehr gemütlich aus!!! alles liebe von angie

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till reportaget, så roligt! Jättemysigt hos dig i ditt lusthus. Så fina kuddar.
Ha fina sommardagar
Kram Maria

Tante Mali sa...

Just beautiful!!! It's so cosy and lovely and nice!
All my best from Austria
Elisabeth

Lilla dør sa...

Så jillt. Gler meg til å se deg i Lev Landlig. Forsatt goé sommer.

Malys krok sa...

Vakkert i lysthuset og spennende tider! Du får alltid frem den aller beste stemningen! Alltid koselig å komme innom dere! -mammaklem-

Merete - Lys lilla sa...

Nydelige bilder! Gleder meg stort til reportasjen :-) ønsker deg fortsatt fine sommerdager :-)

Livet på Lisland sa...

Å så gøy :-) set blir moro å lese om deg i lev landlig og ikke minst se bildene fra det utrolig koselige lysthuset ditt �� vet hvor spent man er i forkant av et slikt intervju for for ikke så lenge siden hadde vi også besøk fra lev landlig... Så vi venter i spenning på å vite når vi kommer i bladet.. Ha en kjempefin sommer :-)

Anonym sa...

hurra så morsomt!!!! Det blir gøy, da forteller du når det kommer så vi vet å få kjøpt det :)
Gratulerer dette synes jeg var veldig gøy! :)

Bestemors gamle laken sa...

Så gøy med et så fint besøk :) Nydelige bilder av et nydelig lysthus i "blomst".
Gleder meg til å lese reportasjen i bladet.

Forstatt fin sommer ønsker jeg deg :0)

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig! Og stas med storfint besøk:-)
Det oser av sommerstemning i lysthuset ditt:-)
Gleder meg til å se reportasjen!

HWIT BLOGG sa...

Härligt och kul!Ja du har så fint...önskar man kunde ha det lika fint! Här råder somrig och varm kaos...
Sommarkram,
Titti

beate sa...

Så spennende!! Gleder meg til å se!!

Klem

Taubanevegen sa...

Så spennende med besøk av Lev Landlig! Gleder meg til å se og lese reportasjen. :)
Nydelig sommerlig i lysthuset! Det var så søtt med den blomstrende papirlampa.
God søndag til deg! :)