søndag, juli 27









Blått som hav, hvitt som sandstrand.




På de vakre, hvite strendene kan man vandre. Der hvor storhavets bølger kaster drivved og annet i land. Der steiner slipes myke, der naturen er vill og lunefull.









Men, på solskinnsdager er det ro på stranda. Bare lette bølger slår innover de hvite bankene. 









Blåskjell er vakre. Som smykker ligger de blant strandas hvite koraller.










Der ute ved storhavet står en mann. En mann som har vokst opp ved dette havet, som har latt det blå blikket gli utover havet i stille og i storm.









Det vokser strandplanter her. De er stive i bladene, hardføre. Bak kneiser fjellene høye. Kanskje de rommer et eventyr.










Bondesjakk på stranda.









La de hvite korallene gli gjennom fingrene. Et sommerlig eventyr.








Sommer, sol og strand. 









Måken satt på stolpen og ropte til oss denne dagen. Gjennom bølgeskvulpene og solvarmen kunne vi høre dens utrettelige skrik..







21 kommentarer:

Unknown sa...

Ja denne sommeren kan vi ikke klage på hverken i sør eller nord. Så flott vi har hatt det i hele Norge nå! Herlige bilder fra deg i dag.
Sol, sjø og strand herlig.
Sommerklem fra Marit

Malys krok sa...

Vakkert å se, og utrolig koselig skrevet til bildene! Nesten rørende!
Kjempefint innlegg! -mammaklem-

Guttemamma sa...

For en utrolig vakker strand!Og du,det er vel ingen hjem som passer bedre i "Lev Landlig" enn ditt!
Klem♥

Frida sa...

Vilka härliga strandbilder :) Jag får kanske ta en tur till havet i morgon.
Ha en bra vecka!:)
Kram Frida

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert, rett og slett!!
Slike dagar må ein samle i hjertet sitt!

Fin ny veke til deg :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vackert Hulda, så fint ni hade det på stranden.
Kramar/AM

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Virkelig noe spesielt med strendene der oppe i nord ♥ så vakkert!
Kos deg.
Fortsatt god sommer!

Frøken Loppe sa...

Hei på deg! Lenge sia sist!! For nokre aldeles nydelige bilder du viser!!!! Så vakkert det var der!!! Masse flott har skjedd hos deg også etter sist eg titta innom... Må sei eg digger golvet inne i lysthuset ditt... ;o) Ønsker deg ei flott veke! klem

Anonym sa...

Underbara bilder!
Ha en härlig sommar, med mycket sol och värme.
Kram Birgitta

tronderlivetmitt sa...

Rett og slett bare vakkert.

Merete - Lys lilla sa...

Nydelige bilder og for en nydelig sommer vi har :-)

Toril A sa...

Flott innlegg! Er det fra Tromvika?

Signes sammensurium sa...

Vakkert innlegg!
Måtte du få mange flere fine sommerdager!
Klem fra Signe.

Maria - Min oldemors hus sa...

Så flotte bilder, nesten eksotisk. (",)
Og så hyggelig at du kommer i Lev Landlig, det blir artig å få det bladet i posten!

Anonym sa...

Åååå såå vakkert det er hos dere. :)) Grattis med reportasje i Lev Landlig,det er en av mine favorittblader,gleder meg. :)))
God helg og kos dere i goværet.
Klemmer.

HWIT BLOGG sa...

MAGISKT vackert...exakt var är du?
Vore kul att veta. Det är ju så fint och storslaget!
Varm kram,
Titti

Anonym sa...

Åh for noen herlige bilder Hulda!!! Kjempefine :)

Fjordheim sa...

Nydelige sommerbilder fra Nord.
Har for første gang besøkt NordNorge i sommer.
Mange nydelig strender der. det er helt sikkert.
Overnattet ei natt i Harstad. Kosa oss der.
Gleder meg alt til neste gang vi kan ta
en tur nor over.
Fikk dessverre ikke badet på de herlige strendene,
var litt for kjølig syns vi.
Ønsker deg fortsatt nydelige sommerdager :)

am design sa...

Fantastiske bilder og nydelig skrevet!!!

Livet på Lisland sa...

For noen magiske bilder -
og for en utrolig flott plass :-)
Så heldige vi er som bor i et så flott land :-)

Ha en fortsatt fin sommer :-)

christina sa...

Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
1 ELSKER STAV
2 VINN TILBAKE EX
3 KVINNEFRUKT
4 STAVEKOMMONSJON
5 BESKYTTELSE
STAV 6 STAV FORRETNING
7 STAV GOD JOBB
8 LOTTERI STAV og STAV SAK