fredag, august 10














I helga viser jeg mer av dette..





Bildet dere ser under er fra innvielsesfesten vi hadde i lysthuset. Jeg holder på å plukke ut bilder nå til det store innlegget som kommer i løpet av helga, men fikk lyst til å legge ut dette nå som en liten forsmak. :)











Et bord er dekket med blå nyanser. Det grønne ovale speilet på veggen, går i samme grønntone som stolen ved siden av kurvstolen. Blått og grønt er fine kombinasjoner. Gleder meg til å vise dere flere bilder snart. :)










24 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

Hei Hulda:)

Takk for fine ord:)
Den lysestaken med sommerfulg inni er kjøpt på anemone blomster, min venninne sin blomsterbutikk i Arna. Men jeg ser andre bloggere har den og, mange har den med insekt inni. Den er også veldig fin.

men JØSS så VAKKERT du har dekket på idag:) Dette var helt nydelig. Og med duken "vår" .. Ja vi har jo make duk. :)

Gleder meg alltid til dine flotte inlegg. Du er superflink:)

ha en fin helg du skjønne solstråle.
klem fra Margareth

Norregård sa...

Nydelig:))
Ser fram emot fler bilder!!!

Trevlig Helg:))
Kram från Norregård

liven sa...

Så koselig det ser ut!!

Unknown sa...

Tusen takk for koslige ord hos meg:) Du har det like vakkert og gjennomført som vanlig! Gleder meg hver gang du legger ut:) Ha en god helg! Klem lille meg

Anonym sa...

Utrolig nydelig:)
Gleder meg til resten:)

Klem Merete

loftkroken sa...

Helt herlig :))Nydelig det var med blåklokkene festet til serviettene ♥
og de lyseblå fata. Alt helt i landstil og Hulda stil ;)

Klem

Tinas bo sa...

Helt underbart!!
Bara såååå vackert... :)

Ha en fin helg
Kram Tina

Frøken H sa...

Så nydelig og stemningsfullt bilde! :) Gleder meg til fortsettelsen! Ønsker deg en fin kveld! Klem Frøken H

Roser og Patina sa...

Ååhh det er bare nydelig! Gleder meg til flere bilder:) du er bare så utrolig flink til å skape de mest fantastiske stemninger! Her var det jammen meg vakkert Hulda.
Ønsker deg en herlig helg. Klem Ellen

Unknown sa...

Jeg er så imponert over deg og din mann, dere er så flinke til å jobbe på. Og hele tiden tro til stilen din. Dere har fått ett fantastisk lysthus!!!

Barbros lille atelier sa...

Så koselig med innvielse av lysthuset:-)
Nydelig dekket! Elsker serviset ditt!

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig vakkert og så gøy å få innviet lysthuset;)Det er jo bare såååå gjennomført!!:)
God helg!

Klem fra Janne

Franske drømmer sa...

Uendelig vakkert :-)
Får ikke noe mindre lyst på lysthus nå ;)

Lilla Blanka sa...

Hej fina Hulda!

Det ser väldigt koselig och nydelig ut!
Jag skulle gärna sitta där och fika med dig ;)

Kraaaaam
Mia

hill`s interiørblogg sa...

Så herlige bilder du tar.
Så nydelig du har dekket på, med flotte farger. Gleder meg til å se mer.
Ha en flott helg.
Klem fra Hil-Iren

Iva sa...

Very nice. Iva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint, ser fram emot nästa inlägg.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Spennende. Det ser veldig fint ut. Gleder meg til å se mere :) Fortsatt god helg!

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackert,,,jag bara längter efter att få se dom andra bilderna!
Ha det så fint
Kramar Kathrine

Dronninghuset sa...

HEI,
TUSEN TAKK FOR HILSEN.
gleder meg til å se mer.... så flott lysthus.
heldig dere. og flinke folk!
ha en deilig helg,
klem TOVE

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det ser riktig koselig ut! Skjønne farger.

God helg til deg:-)

Klem fra Hjørdis

h.espe sa...

Skulle veldig gjerne ha vært gjest hos deg i lysthuset! Virkelig koselig du hadde gjort det til innvielsesfesten - lekkert, lekkert :)

Fin søndagskveld til deg Hulda!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Gratulerer så mye med Sjokolade fra Egersund!! MMMmmm
Er det noe du reagerer på, allergier eler noe sånt? Noen sjokolade du helst ikke vil ha? *hi hi*
bjorg.pedersen@yahoo.no
hvis du vil sende meg info, adresse og slikt :-D

Iris sa...

Så koselig lysthus du har! Jeg har selv fått meg lysthus i sommer og digger det. Så kos å sitte her og slappe av med en god bok eller litt håndarbeid.... Eller ha besøk av gode venner og bare skravle over et glass rødvin eller to :-) Love it <3