lørdag, juli 28



Besøk hos Leonorah


Nå er jeg hjemme igjen, det er alltid godt å komme hjem. :) Senere i dag skal vi til hytta, så jeg må skynde meg å få lagt inn disse bildene før jeg går ut. Nydelig vær i dag. :)
Mange av dere gleda dere til å se bilder av det jeg kjøpte hos Leonorah, og her kommer de. :) Hadde det kjempekoselig da jeg var på besøk der. De har jo så masse flott, jeg var heldig å fikk se bilder av ting de skal ta inn framover også. :)




Dette hjertet kjøpte jeg denne gangen, syns det var skikkelig stilig. Jeg har en blomsterranke jeg har tenkt å vikle rundt hjertet. Men, det får jeg vise dere senere. Den søte engelen kjøpte jeg også hos Leonorah. Skiltet er et tidligere kjøp fra samme butikk. :)




Slik ser hjertet ut på nært hold. Det er ganske stort.




Disse vakre vasene kjøpte jeg også. Jeg fikk begge for 28 kr. Det syns jeg var skikkelig bra. :)




Nydelig fasong på vasene. :)




Fikk også kjøpt en neglebørste, veldig fin å bruke å vaske seg med når man har vært ute i hagen og holdt på. Jeg har lett etter en i tre, og fant en hos Leonorah. :) Den fine såpeholderen kjøpte jeg også der, før jul i fjor.




Til slutt må jeg bare vise dere denne fine flaskeholderen, som jeg bare MÅTTE ha. :) Planen er at jeg skal ha to glass med lys i den og sette den i et vindu til høsten. Jeg må få tak i noen fine glass som passer til det.

Jeg var også heldig å få en gave fra jentene i butikken, dessverre har jeg glemt å ta bildet av det. Det får jeg ta en annen dag. Det var et fint glass med monogram på.

Nå skal jeg gå ut.
Ha ei fin sommerhelg!



16 kommentarer:

monique sa...

Did you made that lovely heart? It's beautiful!

JULIEK sa...

Så nydelige saker. Kos deg så masse på hytta : )

Anonym sa...

Visst är det härligt med lite shopping!
Vaserna är ju så söta tycker jag.
Jag har också köpt mig 2 sådana hjärtan.Dom kan man göra så mycket med, jag funderar än...
Ha, en trevlig helg
/S

Olstad sa...

Så mye fint du har kjøp, Slik flaskeholder står på min ønskeliste også, skikkelig flott.

Tussaluso sa...

Hei. Takk for hyggelig kommentar. Mange fine ting du har fått tak i. Mora til kattungene er halvt skogskatt. Ha ein fin tur på hytta.

Marie sa...

Så mycket fint du köpt. Ett sånt hjärta har jag med.

Ha en trevlig helg.
Kram Marie

elin1976 sa...

Så mye flott du fikk kjøpt deg. Liker disse flase/glass holderne. Har planer om å få kjøpt meg en slik jeg og......når jeg får spart opp litt penger.( har jeg brukt opp alle i Danmark eller? he he) I dag er hele huset kjempetrett.....vi kom hjem kl. 1 i natt etter en forferdelig båttur over skagerak..... Så i dag skal vi skalppe av å jeg skal begynne å vaske klær, sette på plass pyntesakene som jeg har kjøpt. Eller s så blir det rett å slett bare kos og levende lys for her regner det hester! Ha en fin søndag, vennen. Klem fra Elin:O)

Nina sa...

Velkommen tilbake fra ferie! Skal si du har kjøt deg masse flott. Likte spesielt godt det hjerte og den glassholderen, den blir nok fin med glass og te-lys i. Ha en fortsatt fin helg, på hytta!!

Hulda sa...

monique: I bought the heart, it is not my own. I really like it, should decorate it later with flowers and so on.

julie: takk for det. :) ble fornøyd med tingene ja.

sublim design: ja, de vasene liker jeg også kjempegodt! Har de stående i stua med blomster nå. Hjertet skal jeg pynte med blomster nå, eller bare ha det som det er. Til jul skal jeg ha grankvister til pynt der.

olstad: takk, ja, falt for den. Kosta ikke mer enn 78 kr heller. :)

tussaluso: takk. Syns skogskatter er så fine. :)

marie: takk, ja hjertet er veldig dekorativt. :)

elin: huff, det hørtes ekkelt ut med den båtturen, jeg liker meg ikke på havet, så jeg kan tenke meg hvordan det måtte være. Godt dere er trygt hjemme nå.

nina: takk :) ja, er fornøyd med det jeg kjøpte hos Leonorah. :)

LantlivsAnette sa...

Vilka fina saker..jag skulle gärna vilja ha allt..Kram Anette

Timotei sa...

Så mye fint du har kjøpt hos Leonorah! Likte spesielt godt hjertet. Blir sikkert fint med en blomsterranke rundt også. Ser for meg at det går an å vikle et enkelt bånd eller en blonde rundt også, eller kanskje en ståltråd med perler? Kan jo variere i det uendelige.
Ha det fint på hytta!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka läckra saker du köpt hos Lenorah, snyggt hjärta, jag har ett likadant fast vitt och de små vaseran har jag också en utav, de är både vackra o praktiska! Snygg tvålhållare med nagelborste, såg så lantligt romantiskt ut och flaskhållare, helsnyggt!! Mari.

Mia sa...

Det var jo mange fine ting du har kjøpt deg da. Hjertet var nydelig, og den flaskeholderen er veldig lik den jeg fikk av Anniche, min hemmelige venn, nå i siste runden av gave-alongen. Forskjellen er bare at det er plass til fire flasker/glass i min. Kjempeidé å ha glass med telys i til høsten. Kan hende jeg "stjeler" den idén...

FO - 2 sa...

Flotte ting - alt sammen! :)
Det blir fint med en blomsterranke rundt hjertet.
De små vasene er bare så skjønne.
Kos deg videre og god mandag til deg.
Klem - Ida.

Merete sa...

Nydelege ting du har kjøpt hos Leonora!! Vasane var utruleg søte og SÅÅ billege ;o) kos deg på hytta!

Thea sa...

Siden jeg har sett bilder av hytten din og vet hvor koslig den er, og skjønner jeg godt at du reiser dit:) det var masse fint du hadde kjøpt da:)Likte vasene og den flaskeholderen sååå godt. Må nok sette det opp på min ønskeliste:)