lørdag, desember 23

Gledelig Jul!


Den store dagen er en dag unna.. Med dette julekortet vil jeg ønske alle som leser bloggen min en GLEDLIG JUL. Jeg vil også benytte anledninga til å takke hjertelig for alle de flotte og koselige kommentarene dere skriver til meg. Uten dere ville ikke bloggen min blitt som den er blitt.
Tenk, nå er den her snart jula, og vi gleder oss som aldri før. Kikker på gaver, og klemmer på dem også. Man kan jo ikke la være, det hører liksom med å kjenne litt. :o)

Vi er klar til å dra til foreldrene mine hvor vi skal feire jula. Kommer nok helt sikkert innom og legger igjen kommentarer til dere. :o)
Varm juleklem fra Hulda.

Ei venninne var innom med gaver i dag. Måtte bare ta bilde av denne. Den hadde så flott julepapir med engler på. :)

27 kommentarer:

Anonym sa...

Synes også det er veldig spennende med pakker, men må jo bare vente. Ønsker deg og dine en riktig trivelig og god jul. Kos deg med familien. Juleklem fra meg.

Anonym sa...

Så mange koselige bilder du har! Ønsker deg og dine en GOD JUL! Juleklem fra meg :0)

Anonym sa...

Gledelig jul til deg også, Hulda! Klem fra Ellie.

Haust sa...

God jul til deg og, Hulda! Nyt den! :)

Anonym sa...

Ha en riktigt mysig jul.

Anonym sa...

Kanskje litt i det seneste laget, men var innom en hobbybutikk i byen i dag og der hadde de til overmål flere ruller med det rødrutete båndet du ba meg holde utkikk etter. Det er fem meter på en rull og det er elleve kroner pr. rull. Kjøpte ingen til deg - ville høre om det er aktuelt først. Men jeg kjøper gjerne i romjulen om du fortsatt er interressert. Ha en fantastisk jul Hulda og kos deg med alle dine. Vi blogges ganske sikkert igjen.

Anonym sa...

Hei igjen Hulda ! Jeg kjøper tre om de har - tror jeg bare så to ruller der, men de er dine. Sender deg beskjed når de er i hus ;o)

Anonym sa...

Oooops - ser jeg har satt at de koster elleve kroner pr. rull, det skal være elleve kroner pr. METER - dvs femtifem kroner pr.rull. Fortsatt tre ruller ??? My mistake - sorry !

Virre sa...

Ja,nå er det like før den store dagen er her. Ville bare stikke innom for å ønske deg og dine ei riktig fin jul sammen. GOD JUL

Anonym sa...

Riktig god jul til deg Hulda! Kos deg og nyt den deilige juletid!

Lisbeth Bula sa...

god jul til deg. Er ofte innom på bloggen din, selv om du ikke hører fra meg ..!Lisbeth

Hulda sa...

kreoline: ja, nå ligger alle pakkene under juletreet hos foreldrene mine. Alle er veldig spente! God Jul!

huset i hagen: god jul til deg også. Koselig at du stakk innom. :)

ellie: god jul!

posidriv: God jul! Nyt jula du og. :)

hannele: mysig jul til deg med!

sanna: jeg skal ha bare en rull når de kosta 55kr. Takk for at du kjøper!

virre: koselig at du stakk innom meg. God jul til deg også.

katarina: takk for det. Skal nyte jula, jeg er jo så glad i denne tida. God jul til deg også.

løb: koselig at du er innom meg ofte. :) God Jul til deg også.

Anonym sa...

Ønsker deg en god jul og et godt nytt år!

Lisa sa...

Happy Little Christmas Eve, Hulda!

Anonym sa...

Ønsker deg og din familie en God jul og et godt nytt år. Klem fra Elin:o)

Anonym sa...

Hej Hulda.
Rigtig glædelig jul ønskes du herfra Danmark. Håber du får nogle dejlige dage.
Sarah

monique sa...

I want to wish you and your family a merry christmas and all the best for 2007.

Tia sa...

God Jul Hulda! Alle gode ønsker om en trivelig jul.
Juleklem fra meg.

Anonym sa...

Hjertelig God Jul Hulda, kos deg med familien og nyt tiden!

Anonym sa...

God Jul, Hulda!

Anonym sa...

Merry Christmas Hulda!

Here's to a peaceful 2007.

Niki

Anonym sa...

spännande med paket, undrar just vad det kan vara inuti.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

God jul Hulda.
Kos deg i lag med familien din.
juleklem fra meg :)

Anonym sa...

Er bare innom for å ønske deg en riktig god jul. Måtte du få en fantastisk julehøytyid, med venner, familie, glede, ro og avslapning. Gooood jul!

Klem fra meg

Anonym sa...

God jul Hulda!
Kram,
Elisabeth

Vanja Grut sa...

God jul Hulda. Gleder meg til å fortsette å lese bloggen din også framover. Du er så flink til å oppdatere og lager så masse fint.

Anonym sa...

Juleklem från Hisingen.