torsdag, november 23

Stitchery og magasin swap

Enda en dag nærmere jul..! Jeg er starta på en ny julegave. Dette stitcheryet av stemorsblomster i en gammel kopp. Jeg skal bruke motivet i midten av en pute jeg skal sy. Den blir lignende med den jeg sydde med pomponger rundt kanten. Jeg viser flere bilder etterhvert som det går framover. ;o) Disse bildene er utrolig kjekke å sy. Du kan finne dette, og mange flere mønstre på Crab Apple Hill.

Another day closer to Christmas..! I have started on a new gift. This stitchery of some pansies in an old cup. I should use the motif in the middle of a cushion. It will be similar to the pompom cushion I sew earlier this autumn. I'll show you more pictures as the project grows. ;o) The stitchery pictures are very fun to sew. You can find this, and many more patterns at Crab Apple Hill.


Dette interiørbladet lå i postkassen min i dag. Det kommer helt fra Jane i England. Jane har kommentert på bloggen min lenge, og hun spurte meg en dag om jeg hadde lyst til å gjøre en magasin swap med henne. Jeg sendte henne siste nummeret av Vakre Hjem. Dette bladet som jeg fikk er kjemepfint! Likte også sløyfa og det fine kortet. :o) Takk skal du ha, Jane! :)

I recived this lovely magazine in my mailbox to day. It comes all the way from Jane in England. Jane has given me a lot of comments at my blog. One day she asked me to do a magazine swap with her. I sent her the last copy of Vakre hjem. I really liked the magazine she sent me. :) I also loved the ribbon and the little card. :o) Thank you, Jane! :)

Til min store overraskelse lå det også en pakke med disse skjønne serviettene fra Cath Kidston i pakken. Nydelige!!

I was happy surprised when I saw this lovely napkins from Cath Kidston in the pack. Lovely!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med swap! :) Den tidningen är så bra! :) Söta servetter till en prickgillande dam! Kram!

anna k. sa...

Nu blir jag grymt avudsjuk! De prickiga servetterna är helt underbara! Trevlig helg Hulda!

Lisa sa...

It's so much fun getting surprises in the mail, isn't it? Your stitching is looking lovely, as always.

Anonym sa...

Den blir nok fin den puta, tenker jeg. Koselig med interiørblader, og serviettene var jo søte, da!