onsdag, oktober 4

Hylle på kjøkkenet - Shelf at the kitchen

Sånn! Nå har jeg fått opp hylla som jeg kjøpte i går på JYSK. Vi måtte ommøblere litt på veggene på kjøkkenet, noen bilder og klokka måtte bytte plass. Men, det ble bra til slutt. Har satt noen av de små muggene mine i hylla. Blir nok sikkert forandringer her etterhvert, tenker jeg. :o)

Finally! My shelf is at the kitchen wall. We had to redecorate a bit at the kitchen walls. Some pictures and the clock had to change places. But it look good in the end. I have some of my little pitchers in the shelv for the moment, but I think I will change it after a while. :o)
Et nærbilde av tre mugger. Alle er kjøpt på bruktbutikker rundt omkring.

A close-up of three of the pitchers. All is bought at second hand stores.

På toppen har jeg satt tre fine glassflasker.

At the top I have put three nice glass bottles.

Og slik ser det ut i denne delen av kjøkkenet... Jeg liker den lille hylla veldig godt. :o)
Hvis du vil se Tuva som datahund, må du se på mitt andre innlegg i dag. :o)

And here is a corner of the kitchen... I really like the little shelf. :o)
If you want to see Tuva as a computer dog, you have to take a look at my other post for today. :o)

21 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den hyllen er kjempesøt. Ble veldig fint med pynten i : )

anniche sa...

Gjett hva jeg gjorde da jeg så den hylla hos deg før i dag.....hihi??
Jada, jeg kjørte til Jysk jeg også:)
En igjen....Men desverre så var den litt for hvit for kjøkkeninnredningen min....Det var såååå dumt fordi den var kjempe søte! Ble veldig , veldig koselig på veggen din.
Og Tuva, hun er jo bare så skjønn. Blitt en liten datavoffe altså...ja,ja:) Koselig med selskap.

Sanna sa...

Tror alle har fallt for den hylla jeg - meg inkludert ! Hva kostet den om jeg tør spørre ?

Tonje sa...

Så fint det ble!
Du er skikkelig heldig,ble litt missunelig jeg nå...hmm er jo koslig at man kan gå inn på bloggen din å fryde seg over den i hvertfall.

Tuva er jo bare kjempe søt,sitter der foran dataen som en prinsesse=)Jeg er jo så utrolig glad i hunder,så det er kos med litt hunde bilder også.

Klem

Hulda sa...

julie: takk :) jeg ble fornøyd.

anniche: du kunne jo ha malt den hvis den var for hvit. Veggene her er lysgule, så det passa fint. Har vaniljehvite kjøkkenskap og hyller. Ja, hun er en datahund, hihi..

sanna: hylla kosta 60 kr. :o) Løp og kjøp. ;o)

Hulda sa...

tonje: du får kjøpe på JYSK du også. :o)

Timotei sa...

Det ble veldig fint. Passa godt med hylla der. Collagen du hadde laget og tagsene var også søte. Du er virkelig allsidig og kreativ! Tenkte å prøve meg på å lage noen julegavelapper jeg også... Blir i hvertfall inspirert til å prøve når jeg ser alt det fine du lager!

Nina sa...

Det ble koselig på kjøkkenet deres med denne hylla. Tuva er jo bare så søt.

Kathrine sa...

Kjempefin hylle, Hulda!:)

Anna sa...

Det blev jättefint! Så himla söt hylla, och fint du dekorerat den! :)

Ingrid sa...

Bra du fulgte mitt eksempel og fikk den søte hylla i hus! :) Gi-bort-pris var det jo også på den! Ble fint hos deg!

Anna sa...

Du är utmanad! :) Checka min blogg!

Minne sa...

Jättefin hylla och söta små kannor du har hittat att ställa på den. Jag tycke också mycket om tavlan som hänger under hyllan. En mysig hörna du har ordnat.

Anonym sa...

Hi, i was looking over your blog and didn't
quite find what I was looking for. I'm looking for
different ways to earn money... I did find this though...
a place where you can make some nice extra cash secret shopping.
I made over $900 last month having fun!
make extra money

Karna sa...

Det ble kjempekoselig med den hyllen der!

Hulda sa...

timotei: tusen takk for all hyggelig ros. :o) Du burde pynte noen merkelapper du også, det er ikke vanskelig i det hele tatt. Finn noen bilder du liker. Glans er jo fint å kombinere med. Ellers finnes det jo SÅ masse fint i hobbybutikker.

nina & kathrine: tusen takk!

anna: ja, syns det var en bra idè å sette noen av de små muggene i den.

ingrid: ja, hadde ikke du vist fram din på bloggen, så hadde jeg nok ikke sett den. Er sjelden på Jysk, det ligger utenfor byen er et stykke dit herfra.

anna: skal sjekke!

minna: takk skal du ha! Jeg er også veldig glad i bildet under hylla. Det er et emaljert skilt.

anonym: Thank you!

karna: takk skal du ha! Ble fornøyd med den. :o)

Leah sa...

Hylla er jo kjempesøt!, synd jeg ikke har mere veggplass...Men satt å tenkte på at jeg kjenner ei lita jente som nettopp har hatt bursdag, fin gave til jenterommet, kanskje?

Scrapen din var kjempefin, og tagsene også. (Du oppdaterer så ofte at jeg ikke allid rekker å følge med :-) )Ble inspirert til å lage personlige til og fra lapper til jul, jeg nå. :-)

siripirisiri sa...

Veldig søt hylle ja!
Ser ut til at dere har det veldig fint hjemme!

Ha en super torsdag!
Ps! Snart helg!
:D
Siri

Hulda sa...

leah: ja, hylla passer nok kjempefint på et jenterom. Det blir hun nok glad for å få.

Blir artig å se dine merkelapper senere!

siri: ja, hylla er super! Gleder meg til helga! Skal til Tromsø da. Butikker og familiebesøk.

monique sa...

The shelf looks great at your kitchen wall.
Tuva the computer dog is soooo cute!

vero sa...

Så söt hylla!! PErfekt att hänga vackra saker på. :)