torsdag, mai 4

Skammel

Etter jobb i dag har jeg malt denne krakken. Jeg laget den på ungdomsskolen en gang. Har hatt den stående under speilet på soverommet med en kurv på, men tenkte nå å ha den i stua ved sida av godstolen. Tanken var å lage et trekk eller pute med volanger. Prøvde meg i kveld, men plagdes! Det var vanskelig.
Slik ble den malt. Malte den i malingsrester vi hadde igjen etter kjøkkenoppussinga. Syns den ble fin. :)

Her er stoffet jeg skal bruke. Det kommer flere bilder når den er ferdig, og står i stua.

GOD NATT!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, koselig skammel. Har to like som mine barn har laget, de er også malt hvite. Koselig blogg du har, er ofte innom. En hilsen fra Stavanger.

Lena sa...

Everything is looking lovely here Hulda. LIke your bench and all of the pretty floral fabric. We are having warm sunshine today, so pretty. Hope your day is nice too!

Anonym sa...

Jättefin pall.
jag har en liknande som min son gjort i slöjden , fast den är blå.
jag blir sugen på att måla och ska åka och köpa lack idag till mina betong saker.
ha en bra dag

Anonym sa...

Hei Hulda, den krakken vekket minner, husker godt den fra timene i sløyden...

Ingrid sa...

Krakken ble fin! Lykke til med trekket! Hva jobber du med forresten?

Hulda sa...

ingrid: jeg er utdanna barneverpedagog, jobber på en barneskole. Trivelig å jobbe med unger/ungdommer.

Har fått til trekket, bilder kommer i ettermiddag.

til dere andre: tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Anonym sa...

på tal om jobb så jobbar jag också med barn 1 - 5 år på en förskola.
Fast just nu har jag Friår(ledig)
fram till 1 sept. (underbart)