fredag, april 21

Litt interiør

Jeg har støvsuga og rydda i ettermiddag, har også ommøblert litt. Stolen sto nede i gangen, bordet sto foran døra ut til terrassen, der sto det jo bare i veien nå, når terrassen er i bruk. Syns både bordet og stolen passa sammen, så det ble bra! De står nå i den andre stua, kjøpmannsdisken er over. I denne delen av stua har vi spisebordet.


Fikk lyst til å vise fram denne krakken som mormor og morfar har laget til meg. Morfar har laget krakken, mens mormor har brodert og sydd trekket til den. Syns den er så fin, og et spesielt minne. Morfar laget den i 1984, det har han skrevet under den. Da var jeg 8 år.


Denne søte og vårlige puta kjøpte jeg i dag på Kremmerhuset. Den passa så godt til pleddet som ligger bakom, er samme grønnfargen. Den passer også til de andre putene jeg har. Har bytta ut de mørke, de skal jeg ha til høst og vinterbruk. Nå er det lyst og trivelig i sofakroken. Har jo sydd noen puter og kjøpt noen.

Ingen kommentarer: