onsdag, april 26

Kalenderen min




Fikk lyst til å vise bilder fra kalenderen min som jeg laget i desmber. Selve kalenderen er under bilde. Har tegna et vinterbilde og klipt ut to soler. Et dikt er på hver måned. Dette er mars.

This is some pictures from my calendar. I made it in descember last year. It shows a winterlandscape with two suns and a little poem.


Dette er april, har glansbilder på, de pynter fint opp.


Mai måned syns jeg ble fin, bilde er fra ei bok av Elsa Beskow, diktet har jeg kalt Vårregn.

The picture this month is from a book by Elsa Beskow, she is from Sweden.


Her er juni med et vindu ut mot havet og sommerfugler på. Gardinene er blonder.


Her er et nærbilde. Den er koselig å ha på veggen. Jeg har laget maken til mamma og mormor. De fikk til jul, og likte den godt.

7 kommentarer:

Nina sa...

Å så koselig å lage sin egen kalender, der fikk jeg en idè.:-)
En kan bli lei alle reklame-kalenderne, morro med noe egenprodusert.

Nina sa...

Har ikke hatt så god tid til å titte på bloggen din i det siste, musikk-seminar i helga og engelskavsluttandeprosjekt innlevering til fredag, men nå er jeg ferdig!
Blåveisen har blomstrer fint i hagen min også, men her er det igjen mye snø som må bort, før vi kan begynne med raking....

Lena sa...

Hulda this looks very interesting and inspiring...I wish I could read it....your English is sooooo much better than my Norwegian! LOL! :>)

Kathrine sa...

Søt,fin og velgjort kalender!:)Jeg har brukt å gi kalender med bilder av vår lille familie og gitt til venner i julegave.Kjempegreit!

homespun living sa...

Hulda, Very creative--I love it!

Hulda sa...

Takk for alle koselige kommentarer!
Det var artig å lage kalenderne, man får jo brukt fantasien. Blir nok å lage til neste år også. Noen blir nok gaver.

Thanks for your nice and warm comments! It was really fun to make these calenders. I think I`m going to make some for next year too. Some gifts, maybe.

Anonym sa...

hei jente på 30år