fredag, april 28

Blomster og "blad"


Se, så vakre blomster i en glassvase. Jeg plukket inn disse, det er så mange av dem. Syns det er helt herlig når man kan plukke inn blomster fra hage, og villblomster. Jeg elsker å lage oppsatser, blomsterdekorasjoner og dandere i vaser. Jeg laget brudebuketten min da vi gifta oss.

I dag etter jobb kjøpte jeg ELLE interiør. Det er stappfullt av nydelige tips, både innendørs og utendørs. Det står bl.a om hvordan man kan sette sammen loppemarked og antikkbutikkfunn med nye ting. Blanding av gammelt og nytt. Neste nr tror jeg også blir fint, det er et hagenr. Uteinteriør.

Her er en liten smakebit fra bladet. Det er å anbefale!


God helg!

5 kommentarer:

Nina sa...

Dette bladet har jeg også kjøpt en gang i bland og det er mange fine tips inni det.
God helg!:-)

Ingrid sa...

Fine ting du har kjøpt! Og koselig med stemor i kassen. Jeg har kjøpt et brett med hvite stemor i dag. Skal plante dem ut i sinkbøtter i morgen hvis det er fint vær. Da kommer det nok en hage-oppdatering i bloggen min.

litenIda sa...

Jeg er veldig glad i markblomster. Skulle ønske jeg hadde en hage! Eller i allefall et lite bed jeg kunne plukke blomster fra..! Synes kassen med stemor var veldig fin!
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Hej!
Det ser ut att vara fina bilder i tidningen, har ni många bra inredningstidningar i Norge?

Hulda sa...

Anneli: ja, vi har endel som er bra,mine favoritter er Vakre hjem og interiør og ELLE interiør.