torsdag, mars 9

Pute og litt mer...

Jeg har sydd ferdig denne puta i dag, begynte på den i går. Syns den matcha til roseløperen jeg sydde tidligere. Skal sy ei til i litt andre rosestoff. Skal også lage sitteputer til hagemøblene. Godt å få det gjort før våren og sommeren kommer, så er det bare å kose seg da!



I midten har jeg et glansbilde, dvs jeg har scanna det, skrevet det ut på et papir jeg kan stryke over på stoff, og slik ble det. En alv blant roser.


Har sydd bånd i samme stoff, syns det var en lur måte å feste den sammen på. Har tidligere laget puter med knapper og knapphull, og med trykknapper.


Her har jeg prøvd meg på en shabby chic løsning på kjøkkenet.. Vi leier jo huset, så det er ei gammel kjøkkeninnredning. Men, jeg syns den er sjarmerende. På dette skapet er det skyvedører. Jeg har åpna den ene og dandert kopper og kar. Har kjempelyst til å male kjøkkeninnredninga i en lys farge.


Dette fatet og bollen har jeg kjøpt for bursdagspenger fra svigerforeldrene mine. Har ei mugge i samme serien som bollen.


Denne lille melkemugga har jeg også kjøpt for bursdagspengene. Syns den var søt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puta di ble så hjemmekoselig. Ble fredfull til sinns. Ha ei god helg.

Ingrid sa...

Jeg holder med deg i å male den kjøkkeninnredninga.. tror det ville blitt koselig! :o)