fredag, mars 17

En sped begynnelse!

I dag har vi kjøpt maling, den heter vanilje, og her ser dere hvordan den blir å se ut. Her har jeg malt på ei av de fire skyvedørene som er på overskapene. De nederste skyvedørene har jeg planer om å ta bort, slik at vi får ei åpen hylleløsning. Det blir stilig å se kopper og kar som passer sammen i farge og stil. I morgen skal vi gå i gang for fullt med malinga.


Her er en liten smakebit av hvordan kjøkkeninnredninga kommer til å se ut. Lyst og trivelig!


Jeg fant fram dette hjertesmykkeskrinet som jeg fikk til konfirmasjonen min, jeg syns det passa godt å ha til pynt på sølvbrettet. Inni ligger kamesmykket jeg hadde på meg i bryllupet.

Har veldig lyst på en stake eller flere i fattigmannssølv, har sett på noen fine fra Hjem kjære hjem. Tirsdag kommer et nytt nummer av Vakre hjem og interiør ut, ser det skal være en kjøkkenutgave, blir artig å se om det er noen tips til oppussinga vår!

God helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gøy med oppussing! Bli spennende å se hvordan det blir. Mange fine bursdagsgaver du hadde fått!