søndag, februar 22









Lyst og luftig




Innerst i stua har vi en glassveranda. Det er vel ikke helt en glassveranda, men det ligner veldig på en. Eller ei hagestue. Nå har den fått et løft med nye farger. 









Det ble så fint med rutete gulv i "glassverandaen" og blå vegger. 











Det er en fryd å sitte i sofaene og kikke inn i den andre delen av stua. Jeg er fornøyd med arbeidet jeg har gjort her denne uka.










Lenestol og andre koselige møbler har plass her inne.










Kurvstolene som skal være ute til sommeren står inne her nå. Det ble bra. :) I vinduet står løkblomster.











Hylla har fått lette og lyse saker til pynt.










Det er høyt under taket her inne, ei hylle er langt oppe på veggen. Her har jeg samlet diverse saker og ting som jeg syntes passet inn her.











Her ser man inn i den andre delen av stua.










Her er det veldig koselig å sitte. Sola skinner også fint inn. Når havet og himmelen er blå utenfor blir rommet her helt fortryllende. :)











Skapet med blåmønstret papir på innsiden av glasset passer så fint her inne.









Nå er det bare å nyte vel utført arbeid! :)







17 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Kjempeflott!
Dokke er flinke :-)

Ha fin ny veke!

Vivishagerom sa...

Kjempe koselig. Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Vivis fotoblogg

HWIT BLOGG sa...

Så himla fint...gillar färgen på väggen! Underbar blå färg!
Alltid lika kul att kika in till dig...
Ha en skön kväll!
Kram Titti

Sabelhagens Olivlund sa...

Superfint! Bra jobbat. Så snyggt med det rutiga golvet. Ha en fin vecka
Kram Maria

Fjordheim sa...

Ja her kan dere virkelig nyte vel utført arbeid.
Dere har vært flinke. Det ble skikkelig fint.
Flott med rutete golv, og den blåfargen på veggen var også flott
Ha ei velsigent god uke :)

angie sa...

sådana vackra bilder !!! angie

Frida sa...

Vilken mysig glasveranda. Snyggt med det grå rutiga golvet till de ljusblåa väggarna. Så här års behöver man ett ljust rum.
/Frida

Siddis back home sa...

Veldig koselig det er hos deg. Ha en flott uke!

Maria - Min oldemors hus sa...

Så flott golvet blei! Kan tenke meg at det var litt jobb for å få fine ruter. (",)

Taubanevegen sa...

For en jobb du har gjort! Det tok sikkert lang tid å lage det flotte gulvet. :)
God torsdag! :)

Linneagården sa...

Så vackert och fint ni har. Färgerna & möblerna passar så bra tillsammans.
Ha en skön helg.
//m

Anonym sa...

Så fint ni har det, allt passar så bra ihop.
Kram Birgitta

Merete - Lys lilla sa...

Du har det så fint at jeg skulle gjerne ha betalt inngangspenger for en omvisning i huset ditt!! Mye vakkert i Blogglandia og på IG, men du er sannelig en av mine favoritter :-)

Unknown sa...

thank you

حراج السيارات

Unknown sa...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

At least 160 thousand men and women are losing weight with a simple and SECRET "water hack" to lose 2 lbs each night in their sleep.

It's proven and works on anybody.

Here's how to do it yourself:

1) Grab a glass and fill it half full

2) And now use this weight losing HACK

and you'll become 2 lbs thinner as soon as tomorrow!

Danny Scott sa...

INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
Get $5,500 USD every day, for six months!

See how it works
Do you know you can hack into any Credit cards machine with a hacked Credit cards??
Make up your mind before applying, straight deal...

Order for a blank Credit cards now and get millions within a week!: contact us
via email address:: {Legitblankcardsonline@gmail.com}

We have specially programmed Credits Cards that can be use to hack Credit cards Machines
Nation Wide, the Credits Cards can be used to withdraw at any Credits Cards or swipe Machines, at
Stores and POS Machines. We sell this cards to all our customers and interested
buyers worldwide, the Credit Card has a daily withdrawal limit of $5,500 at any Credit cards Machines
and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
you order for. Credits Cards Can also be used in any other cyber hack{Services}, we are here for you anytime any day.

Here is our price lists for the Credits Cards:

Cards that withdraw $5,500 per day costs $250 USD
Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD


make up your mind before applying, straight deal!!!

The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
email address:: {Legitblankcardsonline@gmail.com} Or
Add us on Whatsapp [+13473848100]

christina sa...

Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
1 ELSKER STAV
2 VINN TILBAKE EX
3 KVINNEFRUKT
4 STAVEKOMMONSJON
5 BESKYTTELSE
STAV 6 STAV FORRETNING
7 STAV GOD JOBB
8 LOTTERI STAV og STAV SAK