søndag, januar 25







Nytt og friskt




De som følger meg på instagram har nok sett at jeg har malt en skjenk i stua, og ei hylle. Nå vil jeg vise noen bilder av det på bloggen også. 










Jeg var ute i går og tok inn bjørkegreiner. Enkelt, naturlig og fint å pynte med i vinterstua.









Dekorative greiner.










Bjørkegreinene ble plassert i to mugger. En står her på den nymalte skjenken. Det ble fint. Jeg er fornøyd med forandringene i stua. Det ble fint med den grå fargen på skjenk og hylle. Pappa har laget det fine speilet av gammel material.











Grått og blått skaper ei fin stemning.







 

Jeg har hekla puta med hvite og blå striper. På andre sida av puta er den blå, grå og hvit.









Lengre inn i stua står det også ei mugge med kvister. Det blir fint når de kommer med små blader.










Her ses puta fra andre sida. :) Et koselig innslag i stua. Planen er å lage ei til.










Hekling og maling er gøy!






15 kommentarer:

Toril A sa...

Kjekt å se!

Rosehagen sa...

Flotte bilder;) Skapet på veggen er bare så flott. Skjenken ble nydelig. Du er jo bare flink ;)
Gøy å følge deg på Instagram også.

Ny fin uke til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättemysigt hos dig. Snygg kudde du virkat.
Kram Maria

Vivishagerom sa...

Hei
Du har det så utrolig koselig.
Ønsker deg en fin ny uke.

Vivis fotoblogg

Malys krok sa...

Det er bare SÅ utrolig koselig hos dere! Som en drøm å komme inn og se! du er så flink, som om alt du gjør blir til "gull"! :) Iallefall blir det veldig fint. flotte bilder! Puta er også vakker! -mammaklem-

Refleksjon på livsvegen sa...

Flink du er til å endre på små ting.
Litt maling og litt ommøblering..
Og stova får eit anna preg.

Lurt å ta inn kvistar no.

Ha fin ny veke :-D

Merete - Lys lilla sa...

Du verden, dine bilder fra den flotte gamle huset er lise for sjelen :-) Ønsker deg en fin uke :-)

Frk.Vatland sa...

Lune koselige bilder:) Ha en nydelig vinterdag:)

Beste hilsen fra Frk Vatland

am design sa...

Hei på deg!
Så koselig du har gjort det, ikke så mye som skal til, for å lage litt forandring.
Tror også jeg vil ta inn noen kvister. Men jeg må ta syrinkvister, de tre jeg bor sammen med, tåler ikke bjørk.

Ha en fin dag, onsdag allerede!!!

Klem fra Anne-Marit

Frida sa...

Åh så fin skänken blev, gillar den grå färgen, du har så rätt blått och grått harmonierar fint tillsammans. Vackert med kvistarna i kannorna :)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Frida

vitadrömmarobusigabarn sa...

Trevlig helg till dig
kramar

HWIT BLOGG sa...

Mysigt! Ja nu plockar vi in våren...
Kram,
Titti

h.espe sa...

Koselige bilder fra Ingeborgstua. Skal helt klart plukke med meg litt bjørkekvister når jeg går søndagsturen min i dag :) Ha en fin søndag Hulda!

Marikki sa...

These photos are really cosy, love them!!!♥♥

Happy Valentine`s Day!♥

christina sa...

Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
1 ELSKER STAV
2 VINN TILBAKE EX
3 KVINNEFRUKT
4 STAVEKOMMONSJON
5 BESKYTTELSE
STAV 6 STAV FORRETNING
7 STAV GOD JOBB
8 LOTTERI STAV og STAV SAK