torsdag, september 18










Høst på kjøkkenet


Det er blitt høst på kjøkkenet. De hvite gardinkappene er blitt byttet ut med stripete gardiner i grått og hvitt. Røde epler er på plass i en kurv, lys er tent i lykter og lysglass. Røde GreenGate-kopper er igjen funnet fram fra skapet. Det er høst på kjøkkenet. Septembermørket gir lun hygge innendørs.










Jeg har byttet ut kjøkkenstolene, de jeg malte lyseblå tidligere i år. Nå har gamle stoler fra gjemmene blitt tatt fram. En svart, en brun og to grå. De grå har jeg malt i fargen Industriell grå. Synes de ble fine sammen.











I hyllene over vasken har mer brunt og grått kommet til.











Det er fint med ei tent lykt på kjøkkenbenken.










Epler i rødt er en fin høstdekorasjon. De er jo så gode også. :)










Gardinene er jeg fornøyd med. Det passer fint med grå og hvite striper på kjøkkenet.










Ser du ut av vinduet kan du tydelig se at skogen gulner..










Jeg liker de svarte detaljene på håndtak og vask. De står i fin kontrast til det lyse, og passer godt til det brune og grå som høsten bringer med seg inn på kjøkkenet mitt.









Her koser jeg meg i kveld med bloggen og tente lys. :) 


Besøk meg gjerne på instagram. Der er det daglige oppdateringer. instagram.com/ingeborgstua








26 kommentarer:

Fjordheim sa...

Et koselig høstpyntet kjøkken.
Er fint å bruke epler som dekorasjon om høsten.
Flotte stoler, greit å forandre litt innimellom.
Ønsker deg ei velsignet god helg :)

Malys krok sa...

Kjempefine bilder fra ditt høstpyntede kjøkken. Ja gardinene tar seg virkelig godt ut og passer perfekt i Ingeborgstua. Koselig med de røde eplene! Stolene du har malt er også fine i fargen til resten på kjøkkenet.
Dette kan du! -mammaklem-

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefint och höstmysigt i ditt kök. Snygga detaljer!
Ha det gott
Kram Maria

Unknown sa...

Koselig som alltid hos deg. Fint med disse varme fargene nå på høsten. Stolene dine var fine, både de brune og de grå. Skjønner at du koser deg på det flotte kjøkkenet ditt.
Klem fra Marit

angie sa...

sie haben eine wunderschöne küche und eine tolle dekoration!!! angie

Vintagepia sa...

Kjæmpekoseli' på høstkjøkkene' dokkers Hulda :o)))) Likte spesielt at dæ va' førskjellig'e stola ru'int kjøkkenborde' og de røde æplan i dæinn gamle kurven :o)))) Gledes tell å byjnne å ijnnrede i drivhuse' vårres sæll om dæ nok bli æi lita stu'inn tell førr pokken kjæm på plass :o)) Klæm fra dæ likkje rø'e huse' i skogen i Salangen <3 Fortsatt Vintagepia :o))

Jennys Vita Villervalla sa...

Härliga bilder från ditt kök!
Önskar dig en fin helg!
Kram
Jenny

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint och jag gillar färgerna...lite grått, lite brunt och sen äpplen till det.
Muggarna är ju så fina, jag har också köpt dessa!
Ha nu en skön och glad helg!
Kram, Titti

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Koselig høstkjøkken ! God helg !

Rosehagen sa...

Hei;) Så koselig at du oppdaterer her på bloggen også. Ser at det er flere og flere som slutter å blogg og bare blir på Instagram. Litt synd syns jeg, men...
Koselig med høst. De industrielle grå stolene dine er fine sammens med resten. Og rødt gjør interiøret litt "glad". Du er flink og sikker i smaken. En fryd å se blidene dine, så gjennomført.
Ønsker deg super helg;)

Klem fra Ann-Mari

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Du har altså et så fantastisk koselig kjøkken!! Her kunne eg tilbragt mange, mange timer. Ser for meg å sitte på dei flotte stolane, tidlig ein morgen, med kaffi og smørbrød.... Eit kjøkken ein virkelig kan drømme seg vekk i.... :o) Elsker måten du setter sammen ting på, fargene du velger!! Alt etter min smak!
Ønsker deg ein flott høst helg!!

Janne sa...

Nydelig høstpyntet kjøkken!
Og så flotte de stolene er..
Ønsker deg en nydelig helg!
Klem fra Janne

Unknown sa...

På det kjøkkenet ditt kan jeg bare bli- lenge :) Så koselig.

Ønsker deg en herlig helg

Klemmer Monica

Caroline sa...

Koselige bilder fra det høstpyntede kjøkkenet ditt!
Likte stolene dine godt,kunne tenkt meg noe liknende selv:)
Ønsker deg en fin høstdag!
Klem Caroline

Lilla dør sa...

Koselig haustpynta kjøkken du har. Eplepynt er bare kjempefint og stemningsfullt. Ha ei kreativ helg. klem

Taubanevegen sa...

Nydelig koselig kjøkken! :) Så fine stoler og veldig koselig med eplene i den tøffe kurven.
God helg! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Kjempefint Hulda!
Dette kan du :-)

God helg!

Frida sa...

Det var verkligen höststämning i ditt kök:) Så fint med äpplena i korgen på bordet. Jag tycker om dina lyktor.
Kram Frida

loftkroken sa...

Tenker du koser deg på kjøkkenet
ditt :)Første høsten i nytt kjøkken :)

Nydelige bilder!

liven sa...

Ha en fin ny uke Hulda.....og kos deg i det skjønne kjøkkenet ditt :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Høsten er ei fin tid, og man får lyst til å omgi seg med helt andre ting igjen. Flotte stoler! (",)

Merete - Lys lilla sa...

For et utrolig herlig et kjøkken :-)

Unknown sa...

Så utrolig flott!!
Nydelig med høst - elsker det:)
Og du er helt fantastisk flink til og lage god stemning... :)

Ha en fn dag!

Bli gjerne med på mitt million-gavedryss:) Veldig enkelt, kun en kommentar, og du er med:) Fine premier!

Anonym sa...

Tack för titten i ditt underbara kök... härliga bilder.
Kram Birgitta

Mitt Blogglandia sa...

Et veldig koselig høstpyntet kjøkken!

christina sa...

Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
1 ELSKER STAV
2 VINN TILBAKE EX
3 KVINNEFRUKT
4 STAVEKOMMONSJON
5 BESKYTTELSE
STAV 6 STAV FORRETNING
7 STAV GOD JOBB
8 LOTTERI STAV og STAV SAK