mandag, juni 9








Sommer i portrommet




Vi har hatt en lang periode med godt vær i nord, men i dag regner det. Her kommer noen bilder som viser noe av det jeg har gjort disse dagene. Husk at du også kan følge meg på instagram, for daglige oppdateringer.









I portrommet har jeg satt en del blomster. Som denne engelske pelargoniaen. Vakker.









En del møbler er kommet på plass her nede. Flere planter har kommet til siden jeg tok disse bildene. De får dere se ved en senere anledning. 









Hylla på veggen har jeg nylig malt. Jeg plasserte trappestigen i grått bakerst, og den brune, gamle fremst. Det ble en fin sammensetting. Det blir nok forandringer her etterhvert.










I hyllene har jeg satt flasker og et par kasser. Fargen på hyllen heter Havbris.









Alt blir vakkert når sola skinner!









Lavendel har fått plass i et par kurvkrukker. Krukkene har jeg satt i en gammel margarinkasse. Jeg liker det rustikke og sarte sammen. Det gir en fin opplevelse.









Grått, hvitt og brunt er fine farger på materialene jeg har satt sammen. Dette året har jeg valgt å male i ulike blå nyanser også utendørs. 








Jeg nyter synet av de fine blomstene og de gamle materialene jeg bruker til dekor. God sommer!







21 kommentarer:

Unknown sa...

Du har det vakkert uten sol også men er enig med deg i det at med sol blir alt vakkert og det vakre blir enda vakrere :)

Nydelig hos deg uansett :)

Nyt dagen klem fra Monica

Unknown sa...

Du har så mange flotte uterom.
Dette var veldig sjarmerende. Og som du sier, det er vakkert når sola skinner. Men hos deg er det vakkert hele tiden vil jeg si. Trenger ikke solskinn for å kose seg hos deg.
Klem fra Marit

Refleksjon på livsvegen sa...

Flotte glimt frå uteplassen din.
Du kan dette med å sette det saman.

Nyt sola,ser ut til at den straks er på plass igjen i nord også ;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina stegar, och jättefin färg på din pelargon.
Kramar/AM

solcarina sa...


Tusen takk for du deler av dine gleder. Så koselig hos deg.

Det er de små gledene i livet som er verdifulle og ta vare på.

Da skinner som regel solen alltid i hjerte- og en er klar for å dele sin kjærlighet med alle.

Ha en strålende kveld.

Anonym sa...

Så fint du har det och härlig inredning!
Kram Birgitta

Taubanevegen sa...

Så fin og nydelig blåmalt benk. Jeg ønsker meg også en benk i hagen eller på verandaen. :) Pelargoniaen var vakker.
Ønsker deg en ny og fin uke. :)

Malys krok sa...

Alt er så vakkert og så flott å se på. Dette kan du, både male, pynte og være fotograf. -mammaklem-

Malys krok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Reidunn sa...

Åååå så nydelig du har det!!:)
Likte utrolig godt den fine engelske pelargoniaen:)
Det er så fint når du kombinerer det røffe med det sarte.
Nydelige bilder fra et fantastisk fint uterom!!!
Ønsker deg ei fin ny uke:)
God klem fra Reidunn

Frida sa...

Så mysigt du har det på verandan, fint med lavendeln i trälådan.
Kram Frida

MissMette sa...

Flotte bilder og så mye fint
du har Hulda :) De engelske
pelargoniene var bare helt
nydelige ღ - vakkert. Takk
for masse herlig inspirasjon
og så ønsker jeg deg en fin
uke som kommer. Klem fra Mette

h.espe sa...

Herlig stemning og nydelige bilder hos deg Hulda!

Nyt somemrdagene :)

Justine sa...

Great patio!:)
Have a lovely week:)

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så koselig hos deg Hulda;)
Ønsker deg deilige sommerdager!
Klem!

am design sa...

Hei på deg!!!
Så fint du har gjort det!!!
Veldig fin blåfarge på hylla!!!
Likte veldig godt alt sammen :)

Håper dere fortsatt har fint vær.
Hos oss er det full sommer, og syden varme!!!

Klem fra Anne-Marit

Marianne Dragon Waagan sa...

Nydelige og stemningsfulle bilder som alltid her hos deg Hulda. Alt er satt sammen så flott:)

Ha en finfin dag og flott uke videre:)
Klem

loftkroken sa...

Bare en drøm hos deg ♥♥♥ Elsker det portrommet ditt :)
Utrolig nydelig den pelargonien,spesiell sort ♥

Fin dag til deg!

loftkroken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HWIT BLOGG sa...

Åh så fint..du har så många vackra gamla saker! Jättesöt pelargon också!
Ha en fin kväll...
Kram Titti

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Syns du gjør alt fint jeg, ikke sola!