onsdag, mars 20










Nytt teppe





Endelig kom det et nytt innlegg fra meg igjen. Jeg blir så sliten av å ta bilder, så derfor tar det lengre tid enn vanlig mellom innleggene. Jeg greier heller ikke å være så oppfinnsom med hva jeg skal blogge om siden jeg ikke er frisk enda. I dag får dere se et teppe jeg fikk til bursdagen. :)










Et teppe med fine lapper i grått, beige og rødt. Her ligger det i en stol i lysthuset.











I en kurv på terrassen ser det dekorativt og fint ut. :)










En kurvstol er kommet på terrassen igjen. 









I dag varmer sola, og det var deilig å få en forsmak på vår og varmere dager. Jeg har planer om å gjøre det fint i lysthuset til påske, slik at vi kan sitte her og kose oss da. Jeg kan jo ikke gå så mye, så da vil det være fint å kunne besøke lysthuset innimellom. :)











Teppet passer stilen min godt. :)











Det er striper, prikker, blomster og englemotiv i teppet.










På bordet står en flaske fra GreenGate som jeg også fikk til bursdagen.










Det er ikke like enkelt å lage kreative innlegg nå som jeg har vondt, men jeg prøver så godt jeg kan med noen bilder som jeg håper kan glede dere. Jeg kommer sterkere tilbake. :)









27 kommentarer:

Ingridstua sa...

For et nydelig teppe! Fine, inspirerende bilder! Gleder meg til å se bilder fra et påskeklart lysthus! Fortsatt god bedring, Hulda!

Hilsen Ingrid

Unknown sa...

Så skjønt teppe, helt herlige farger :) moro å få noe så flott!
Flotte bilder du har tatt av det også :)

Ønsker deg fortsatt god bedring og god påske :) klem

Anonym sa...

Så nydelig teppe i skjønne farger:))
Ønsker deg forsatt god bedring;)
God klem fra Lillian

am design sa...

Hei på deg!
Og tusen takk for mange fine bilder! Teppet er veldig fint. Og kan jo både brukes til å sitte på, ha rundt seg og pynte med! Det passet veldig fint ute i lysthuset.
Det blir ikke så mye pynting hos oss til påske, for påskepynten er på hytta. Vi skal dit en liten tur. Jeg har fri noen dager i påska.

Fortsatt god bedring til deg. Klem fra meg :)

am design sa...

Hei på deg!
Og tusen takk for mange fine bilder! Teppet er veldig fint. Og kan jo både brukes til å sitte på, ha rundt seg og pynte med! Det passet veldig fint ute i lysthuset.
Det blir ikke så mye pynting hos oss til påske, for påskepynten er på hytta. Vi skal dit en liten tur. Jeg har fri noen dager i påska.

Fortsatt god bedring til deg. Klem fra meg :)

Ninas Interiør sa...

Veldig koselig teppe!

Du får nyte påsken, og kose deg i lysthuset:-)

Klem Nina

loftkroken sa...

Det teppet har jeg også 2 stk av.
Nå har jeg snudd det og har det i setet på begge sofaene mine :))
Veldig fint og veldig fine bilder du hat tatt :)
Håper du blir bedre dag for dag ♥
Formen virker innpå kreativiteten det vet jeg alt om :/
Kjekt du klarte å lage dette innlegget ♥

Klem Bente

Hos Jorunn sa...

Huff, jeg har så vondt av deg...det er veeeldig smertefullt med brukne ribben og brudd på brystbenet. Håper du kjenner litt bedring etterhvert som ukene går. Nydelige bilder som alltid, Hulda og det flotte teppet passer jo så fint inn hos deg.

Klem fra Jorunn

Malys krok sa...

Teppet tok seg fint ut i kurvstolen!
ja også sammenrullet i den koselige kurven! Syns bildene dine ble fine, smerter til tross. Lysthusdøra åpen ut mot snøen, som om ikke lenge blir borte. -mammaklem-

Anonym sa...

Ett underbart vackert överkast, ser väldigt fint ut i korgstolen.
Hoppas att du börjar känna dig bättre.
Kram Birgitta

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Teppet ditt er nydelig. Og det er bildene dine også! Nå håper jeg bruddene dine gror fort slik at du føler deg bedre.
Fortsatt god bedring!!

Klem fra Hjørdis

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nå måtte jeg jamme scrolle meg nedover innleggene dine til jeg fant hva som var årsaken til dine smerter.
Har ikke vært så flink å besøke blogger i det siste, og innlegg har det blitt færre av, men håper det tar seg opp igjen.

Så godt at det ikke gikk verre med dere. Så må du ha vell overstått bursdag og riktig god bedring !!

Kos deg i Påsken med de du er glad i :)
Klem Heidi

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Koselige bilder fra lysthuset, med sola som titter inn:)
Herlig teppe du fikk,det passer fint inn både i lysthus og ellers hos deg:)
Ønsker deg forsatt god bedring!

bye9design sa...

Nydelig teppe :o) Jeg ønsker deg god bedring! Klem fra Nina

4 i Kiellandsgata sa...

For et fantastisk teppe=) Jeg synes du er veldig kreativ jeg, selv når du egentlig ikke er helt frisk. Håper formen din er bedre og at du snart blir helt frisk igjen=) Vibeke

Hanne Margrete sa...

Flott teppe og fine bilder som minner om at vinteren snart går over i vår! Synes du er flink til å lage innlegg selv med smertene jeg:-)
Fortsatt god bedring!

Anonym sa...

I love the colours of this quilt, I am using similar colours in a house quilt. Beautiul photos Hulda.

Geli sa...

Hello Hulda!
What a beautiful blanket!
It's so much snow in your country!
I hope the spring comes to you!
I wish you a happy time!
With love, Geli

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe lekre og innbydende bilder, Hulda :-) Såå flott et teppe :-) Lysthuset er en drøm :-) Håper at smertene avtar snart :-) Klem til deg ♥

Unknown sa...

Det er et nydelig teppe og flotte bilder :) liker så godt den grønne døra også :)

Fortsatt god bedring til deg

Klemmer fra Monica

Unknown sa...

Aldeles skjønt teppe, blir alltid like imponert over de som kjøper gaver til deg, alle treffer jo blink. :) Fortsatt god bedring til deg, det tar nok sin tid før du er helt bra igjen.

Anne sa...

Et nydelig teppe ..helt min smak.
Passet perfekt hos deg ..noe giveren nok visste.
Fin gulvmatte også.
Fortsatt god bedring.
Syns du er god som klarer å komme med så fint innlegg og nydelige bilder som alltid.

Anonym sa...

Kjempefint teppe og flotte bilder. :)
Håper du snart får det bedre,det høres veldig vondt ut med brudd på brystbenet og ribbena,åh føler såå med deg. :)
Klem Mette.

Frida sa...

Vilken fin filt, ser härligt ut med solen. Den har inte visat sig här på några dagar. Förstår att det inte är så lätt att fotografera när du har ont.
God bättring:)
Kram Frida

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har gjort ett så fint inlägg, lika vackert som vanligt. Ditt täcke är underbart fint, gillar färgerna mycket. Var rädd om dig Hulda
Kramar
AnnaMaria

Min stil sa...

For et flott teppe og hærlige bilder. Ønsker deg masse god bedring. Må påskesola skinne på deg.

Klæm Susanne

www.farmorshage.bloggspot.no sa...

Koslig teppe og koslige bilder hos deg:) Påskepyntet lysthus høres flott ut, er jo så vakkert der :)
Ha en flott helg :)