søndag, januar 20












Lyseblå vegg





I denne uka har jeg malt en vegg i stua lyseblå. Den er malt i fargen Polar Adventure, som jeg også har brukt på sofabordet.













Jeg ble godt fornøyd med veggen. Synes den blå fargen frisket opp i stua. Det passet også fint med sinkbordet og stolene til.













Over sinkbordet har jeg satt opp bilder i en liten bildevegg, dette blir jeg sikkert å forandre på etterhvert.












På bordet står flere lysestaker. Disse fikk jeg av ei venninne til jul.












Jeg er fornøyd med resultatet. :)












Stua går i grå, lyseblå og hvite nyanser. På bordet ligger en brikke i grått som også var en julegave.













Kontrasten mellom den blå og hvite veggen kommer godt til syne.












Bildeveggen har noen botaniske bilder, svart/hvitt-bilder og annet som jeg synes passer sammen.












Slik skal det være i stua en stund framover. :) 








48 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Veldig fint :) kjempeflott farge, leter etter en blåfarge til å ha på gjesterommet :)

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Nydelig farge og flott pyntet Hulda:)

Anonym sa...

Ble jo bare kjempe fint:)
Den lyseblå fargen var nydelig:) likte så godt at den var så dus:)
Nydelige bilder:)
Ha fortsatt god dag
Klem Merete

Refleksjon på livsvegen sa...

Dette skal du vere fornøgd med!

Du er flink med fargar :-)

Vonar din søndag er god!!

Lilla dør sa...

Den lyseblå fargen var kjempe fin. Lyst og lunt med den duse lyseblå fargen på veggen. Fantastisk fine bilder som vanleg. Det er ein kunst å ta goé bilder. Ha ein fin søndag videre. klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint, bra idé och måla en vägg i avvikande färg. Och den blå nyansen är jättevacker.
Kramar
AnnaMaria

ilmiocottage sa...

Hi Hulda...i'm a italian girl...your project are very beautiful...if you wont meet my blog...kiss!
SERENA
www.ilmiocottage.blogspot.it

Sommerhusstil sa...

så fint og sikke en skøn farve :O) Klem Betina

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Ble jo alldeles nydelig til det andre fine du har i stua :)
Bildeveggen ble prikken over ien !
Bra jobba :)
Klem , klem

stallnilsen sa...

Så koselig med litt forandinger, stua blei kjempefin :)
Fine bilder.

Lisbeth :D

Unknown sa...

Skjønner godt at du ble fornøyd, for dette ble kjempe lekkert!
Nydelig blåfarge og alltid lekkert pyntet:)
klem lille meg

fru. Lærum sa...

jeg likte veldig godt den fargen...så dus og delikat :-)
passet så godt med resten av interiøret ditt...bildeveggen var så smart...teiper det rett på veggen...smart!

klem tone

Geli sa...

Hello Hulda! The color looks in combination with your decoration very warm and sunny! And I love your decoration and the pictures on the wall! Have a nice sunday!! With love, Geli

Anonym sa...

so warm and cosy and beautiful colours!

many greetings from germany,
dana :o)

h.espe sa...

Stilig Hulda - spennende med en lyseblå kontrastfarve på veggen :) Det flotte sinkbordet passet kjempefint inn i "vinterstuen" din - elsker det!

Fortsatt fin søndag til deg!

Klem Hildegunn

Rose Garden Malevik sa...

Ååååååååååå vad fint..älskar den blå nyansen,..........du måste vara otroligt nöjd :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Tinas bo sa...

Blev superfint med den blåa väggen!!
Gillar den blåa nyansen... :)

Superfina bilder!!

Kram Tina

Mona sa...

Sååååå fint det ble :-) Den blå fargen var bare herlig....

Klem Mona

Malys krok sa...

Dette har du all grunn til å være fornøyd med! Det ble kjempefint!
Alt passet fint sammen! Flott med de bildene på veggen! Bordet passer også her! -Margit-

Bratte bakker sa...

Hei.
Så fint du har det. Elsker de lyse nyansene...
Bildeveggen ble kjempefin.
Øsnker deg en flott uke.
Klem

Asbjørg sa...

Så vakkert!

Audhild sa...

Så utrolig fint!!!
Den blåfargen likte jeg
v e l d i g godt!!
Søte bilder på veggen og herlig atmosfære!

Kos deg videre!
KLEM

Blonder og perler sa...

Lekkert med blå vegg! En fin kontrast til sinkbordet ditt.
Koselig å samle bildene på denne måten som du gjør.

Ha ei toppers uke.

Barbros lille atelier sa...

Så fint det ble, Hulda! Nyelig blåfarge!
Og lekker bildesamling på veggen!

elviras drops sa...

Dette vart lekkert! Og så likte eg veldig godt bildesamlinga på veggen! ha ein fin søndagskveld!

Rosehagen sa...

Hei og god søndag;)
Nydelig blåfarge du har malt med;) Tøft å ha den på en hel vegg. Det er godt med litt farge.

Nyt vinterværet;)
Klem fra Ann-Mari

Tonemor sa...

Nydelig!!!!!

4 i Kiellandsgata sa...

Det ble lekkert, som alt annet du foretar deg=) Utrolig søt stue du har. Jeg drømmer meg stadig vekk bort når jeg leser bloggen din=) Vibeke

Meta sa...

Hej!
vad kul att jag hittade dig igen, det var länge sedan jag såg din blogg då var jag en trogen läsare. men min dator fick fnatt och så blev det.
Vad vackert det blev med den ljusblå väggen mot det vita och zinkbordet passade ju perfekt.
Det kan jag förstå att du blev nöjd med.
Ha en fin vecka
Kram Meta.

am design sa...

Hei på deg!
Så fint det ble. Nydelig farge!!!
Ha en fin kveld!
Vi blogges. Klem fra Anne-Marit

loftkroken sa...

Sukk så vakkert ♥
Bildeveggen likte jeg og fargen var perfekt ♥

Maria - Min oldemors hus sa...

Forandring fryder! Jeg likte spesielt godt bildeveggen. (",) Selv sliter jeg ofte med å få den perfekte kombinasjonen når jeg skal sette sammen flere elementer på veggen. Jeg får la meg inspirerer av dette.

Anne på landet sa...

Kan nesten ane vårstemningen hos deg Hulda.
Det er så kjekt å fornye og ordne litt.Grei tid å gjøre slike innesysler og så kan vi koooose oss ute når det kommer litt varme:)

Klem fra Anne.

Tone Yvonne sa...

Nydelig blåfarve :0)

Flotte bilder med vinterlig lys ♥

klem

Tulip sa...

Å, det ble veldig fint med den nymalte veggen. tenker du har kost deg med innredningen etter at malingen var tørket!;)
Fint med en kontrastvegg, som samtidig er lys og passer både sommer og vinter i huset. Det gjør denne blåfargen!
Fin bildevegg ble det også!

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor er det bare en dejlig farve, elsker lyseblå ;-)

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Janne i Fagerlia sa...

Stemingsfullt og nydelig!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelig blåfarge, Hulda! Delikat. Og så koselig som du har pyntet. Stolene dine i innlegget under ble også så flotte med nytt trekk. Forandring fryder.

Jeg har litt problemer med å komme inn på bloggen din. Dvs. at det nytter ikke å klikke på dine kommentarer for å komme inn slik som jeg har gjort før og kan gjøre med andre blogger. Jeg må inn på bloggersiden og leselisten. Det går fint, men tenkte at det var greit at du er klar over det.

Ønsker deg en fin, ny uke!

Klem fra Hjørdis

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Dette ble virkelig knallbra!
Lyseblått har vært en favoritt siden jeg var lita, en skjønn farge:)
Likte bildeveggen,passet fint med sinkbordet foran.
Koselig stemning på stua hos deg:)

Monica fra Koseleg sa...

Kjempefint Hulda- Forandring fryder!
Mvh Monica

Frida sa...

Så fint det blev med den ljusblå väggen, passar ju så bra med pasteller nu till våren, det kan man ha året om. Vilket fint tavelstilleben du har gjort på väggen.
Må så gott Hulda!
Kram Frida

Signe sa...

Så fint det ble! Og lyseblått passer så fint inn hos deg, skikkelig nostalgisk og lekkert :)

Fin ny uke til deg!
-Signe

Unknown sa...

flotte farger, det ble veldig koselig :)
Mange flotte gaver du har fått til jul ser jeg :)
Skjønner godt at du er fornøyd og det er jo så deilig med litt variasjon noen ganger.

Ønsker deg en flott uke :)

frøkenFilur sa...

Kjempefin blåfarge og knallfint bord. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?

Fine bilder som alltid hos deg;)

Myrullpiken sa...

Kjempe nydelig farge, ekstra fint med de nydelige rammene, og bildene som du har hengt opp. Et hint av vår, og det er deilig:)

Gode klemmer fra Myrullpiken<3

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig blå farge..nydelig bildevegg og så flott ptntet i stua di ♥ dette ble råååå bra, Hulda :-) ps. Stolen er veldig god å sitte i :-) Klem

Solveig sa...

Så fint det ble med lyseblå vegg, Hulda!! Den fargen passet jo ypperlig til det grå bordet og de lyse stolene. For ikke å snakke om bildene i offwhite og den lysegrønne rammen. Den satte liksom prikken over i'en i bildesammensettingen. Dette er du såååå god på, Hulda; å finne de rette detaljene!

Veldig kjekt å piffe litt opp med farger i det hvite - det skaper lunhet og huset ditt kler det så absolutt!
Ønsker deg en flott uke videre, min venn!

Klem fra Solveig

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackra bilder, fint ihopsatta den turkosa tavlan piggar upp det hela och gör att det blir fin kontrast!
Underbara bilder
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine