søndag, januar 1











12 bilder





12 bilder - ett for hver måned i året som er forbi. 












JANUAR
Året startet med en piknik på trappa.









FEBRUAR
Vinterdagene er isblå og vakre. Tulipaner i snøen et øyeblikk.











MARS
Kommoden på loftet fikk lyseblå farge.








APRIL
Påskeliljer og raking i hagen. Vårlige sysler.










MAI
Vi har satt opp levegg av gamle vinduer ved en av uteplassene i hagen.











JUNI
Innemøbler kommer ut, sommeren prises med heggeblomster i mugge.









JULI
Hagestien er et faktum. Den slynger seg hvit og fin nedover i hagen.









AUGUST
Mykere, mer jordfargede tekstiler kommer inn i Ingeborgstua.











SEPTEMBER
Med gylden glød kommer høsten. 









OKTOBER
En mosekrans får pynte opp i hagen.










NOVEMBER
Snø og kjelke i skogen.









DESEMBER
Tid for å pynte til julehøytid!








65 kommentarer:

Unknown sa...

12 flotte bilder fra året som gikk. Godt nyttår Hulda, jeg gleder meg til å få flere historier fra Ingeborgstua i året som kommer.

erdbeerdiamant sa...

Dear Hulda, a very happy New Year to you and your family. You've catched a lot of beautiful moments in the last year. I'm looking forward for more of these.

Have a perfect and healthy start in 2012.

Hugs,

Tracey-Ann

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flotte bilder fra året som gikk!
Dette var en flott måte å se tilbake på året som gikk:)
Ønsker et godt nytt år til dere i Ingeborgstua!
Gleder meg masse til å følge med videre:)
Setter veldig pris på din herlige innspirasjon og skjønne bilder!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin årskavalkad, det har varit ett nöje och följa dig. Ser fram emot detta året också.
Önskar dig allt gott för 2012
Kramar
AnnaMaria

Landcharm sa...

Utrolig fine bilder! Det har vært fint å følge deg i år, og tusen takk for dine alltid trofaste kommentarer og besøk. Du gjør det hyggelig å være her inne!

Iva sa...

dear Hulda,
Happy New Year!
Iva

Marit sa...

Alltid like vakre bilder... Jeg får lyst til å krype inn i dem og bli der :)

beate sa...

Ååååh, sier jeg bare!

Fantastisk tilbakeblikk! Gleder meg til flere innlegg i året som kommer!

Godt nyttåt

Klem beate

Anonym sa...

Vakre stemningskapende bilder!

Godt nytt år til deg:)

Hilsen Sofie

englemor sa...

Nydelige Bilder :-)
Riktig godt nyttår!

Klem fra Hilde

Guttemamma sa...

Som fra en vakker interiørbok,Hulda...!
Klem♥

Merethe sa...

Vakker bildeserie fra 2011. Tenk nå er det et helt langt ubrukt år foran oss. :) jeg gleder meg. Ha det fint. Klem Merethe

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så vakre bilder du viser fra et år som er gått:) Ønsker deg alt godt i det nye året 2012.
GODT NYTT ÅR!

Klem Marianne

Ruter & Hjerter sa...

En nydelig oppsummering:))

Tinas bo sa...

Underbart vackra bilder!!
Du har det så vackert, inne som ute!!

Önskar dig allt gott för 2012
Kram Tina

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder :-)

Rosehagen sa...

Bare vakkert;)


Ønsker deg et Godt Nytt år med 366 dager med glede, lykke, moro, kreativitet og suksess;)

Nyttårshilsen fra Ann-M.

Conchi sa...

Hola Hulda, te deseo feliz año nuevo, te deseo lo mejor a ti y tu familia, besos.

Gry sa...

Så flotte bilder! Gleder meg til å følge deg videre! Godt nyttår til deg og dine! : )

(eddas) sa...

Koselige bilder fra ditt hjem...
håper på et inspirerende og kreativt år..
klemklem

Skogland sa...

12 vakre bilder fra året som har gått! Gleder meg til å følge deg videre i 2012.

Klem fra Fru K

Tonemor sa...

Så flotte og koselige bilder som beskriver året som har gått.
Klem Tone

Ninni sa...

Herlige bilder fra året som har gått. Gleder meg til å følge deg videre i 2012.

Godt nyttår!

Klem Ninni

Malys krok sa...

Flott årskavalkade fra deg, Hulda! Koselig gjensyn med fjoråret!
Takk for koselige dager i jule og nyttårshelga! -mamma-

K@ri sa...

Ett hyggelig tilbakeblikk :-)
Godt Nytt År og vakre tanker fra K@ri*

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlig kavalkade :)

Godt nyttår!

Klem Anette

Underberget sa...

Nydelige bilder Hulda! Passer rett inn i en kalender :-) Håper 2012 blir et kjempefint år for deg på alle måter!

Lene fra Lillehammer sa...

Nydelige bilder som alltid. Ønsker deg et riktig godt nytt år og gleder meg til å følge deg gjennom et nytt år.
Klems...

Unknown sa...

Godt nytt år!!
Jeg bare elsker bildene dine ♥
Du er utrolig flink til og få frem stemning:)
Fortsett med det, gleder emg til og følge bloggen din også i 2012!

Klem Line

Tilonino sa...

Godt nytt år Hulda :)
Flotte bilder du viser her på bloggen din-
Ønsker deg alt godt for det nye året og takker for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg.
Klem :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelege tilbakeblikk!

Godt Nytt År!

klem

FO - 2 sa...

Flott kavalkade og koselige tilbakeblikk. :)

Ønsker deg et godt og innholdsrikt nytt år, Hulda!
Måtte dine dager i det kommende året bli fylt med mange gleder, skjønnhet og livsglede!

Klem fra meg.

Elin | Draumesidene sa...

nydelege bilder frå året som gjekk! godt nytt år hulda! ynskjer alt godt for deg og dine!

klem,
elin

Junk De Lux sa...

Fantastisk nydelig og inspirerende Hulda!

Takk for vennskapet i 2011, gleder meg å følge din vakre blogg i 2012 <3

Stooor klem!

Roser og Patina sa...

Åååhh.. Jeg husker tilbake når jeg ser disse bilder:) Det var året jeg oppdaget din blogg:) Det var som å komme inn i en fantastisk drømmeverden! Jeg husker jeg med iver viste din blogg til min samboer og sa, Se så fint hun har det, er det ikke fantastisk? Jeg elsker den uhøytidlige livsstilen din:) Ønsker deg alt godt i det nye året. Gleder meg til å følge deg videre. Klem Ellen.

Anne på landet sa...

Takk for alle disse bildene og alle de andre du har delt med oss.
Takk for deilig inspirasjon og TAKK for koselige oppmuntrende ord inne hos meg dette, mitt første bloggeår.

Ønsker deg et nytt flott og kreativt 2012.

Gleder meg til å følge deg videre.

Klem fra Anne.

Astrid sa...

Hei Hulda!!

Tus`n takk førr koseli` kommentar på siste ijnnlægge mett...dæ varme :o)
Hærli` tellbakeblekk på åre` som e gådd her hos deg!!
Får se om eg har enersji tell næste jul/nyttår å lage nåkka lignanes...hadde ikkje ork og ti` tell å gjøre dæ dæinna ganen. Gler meg tell å føle bloggen din i 2012 eg :o) Masse klæmma og go`e ønska førr dæ nye åre` tell deg og Arnt Håvard...Vintagepia

Astrid sa...

hmmm...e vesst pålogga dattra mi sin konto mæn du skjønna sekkert kæm dæ va` som skræiv dæinn forri`e kommentar`n førr dæ...hihi...sånn går dæ når mainn e trøytt...hihi...Vintagepia

Line sa...

Så koselige bilder , Hulda!! Et herlig og stemningsfylt i Ingerborgstua :)

Anonym sa...

Så flott kavalkade,du er så flink Hulda. :) Blir koselig å følge deg videre.
Klem M

liven sa...

Ønsker deg et godt nyttår Hulda!!

Balke gård sa...

Nydelige bilder fra et inspirerende bloggeår, Hulda! Gleder emg til fortsettelsen:) Mvh Marianne

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen! Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året - underbara foton! =)

kram kram

Nostalgie&Garten sa...

Dear Hulda
I wish you a happy new Year,thank you for your wonderful pictures
many greetings from bavaria..Petra

Fågel Blå sa...

Hej Hulda!
Vilka vcakra bilder du bjuder på!
Kikar in som hastigast och önskar dej en god Fortsättning på det nya året!
Kramar Kathrine

Marie sa...

Herlig, herlig, herlig!
Skjønne bilde!

Eg har ikkje surfa på bloggar sidan før jul, men nå er eg tilbake. Har oppdatert meg på dei siste innligga dine. Dei er ein fryd for auga, alle som eitt :)

Godt nytt år Hulda :)
Takk for alle kommentarane eg har fått frå deg i året som har gått :)

Klem frå Marie

KROnPRINSESSENE sa...

Å herlighet så mange nydelige bilder og flott oppsummering her var!
Gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)
Her er det alltid koselig å titte innom...
Klem May Helen

h.espe sa...

Hei kjære Hulda og riktig GODT NYTTÅR til deg ♥

Så mange flotte bilder du har funnet frem fra de 12 blogg månedene som nå ligger bak oss!! Du inspirerer meg stort Hulda, og jeg gleder meg kjempemasse til å følge deg videre nå i 2012!!!

Ha en fin første uke i januar!

Klem fra Hildegunn,

som nå skal titte igjennom alle innleggene jeg har gått glipp av i romjulen pga "Dagmars" herjinger - godt med nettilgang igjen :) :)

Just a Little Vintage sa...

Et nydelig tilbakeblikk=)! Du er så flink Hulda!! Tusen takk for all inspirasjon, jeg gleder meg til å følge deg videre!!

Ønsker deg alt godt for det nye året!!
Klemmer!

Monica sa...

Hei på deg.
12 nydelige bilder fra året som var.
Ønsker det alt godt i det nye året, og gleder meg til å titte innom den flotte bloggen din i 2012 også!
Nyttårsklem fra Monica

Krommes lykke sa...

En fin årskavalkade,Hulda:)

irma´s uthus sa...

Vilken härlig blogg du har:)
kram irene

Ingunn sa...

Tolv flotte bilder om året som gikk.. Stemningsbilder med masse inspirasjon. Jeg gleder meg til å ta fatt på det nye året!
Godt nyt år til deg
Klem Ingunn

Unknown sa...

Godt nyttår!
Nydelige bilder, Hulda! Det har vært en fryd å følge deg igjennom 2011, og jeg gleder meg til ¨følge deg i 2012 også;)

KLEM

Marte sa...

Så lekre bilder, Hulda! Får meg til å være taknemmelig over skiftene mellom årstidene. Ideene dine er så inspirerende, og ikkeminst de lekre bildene du tar!

Godt nyttår, klem fra Marte

ralfefarfars paradis sa...

Så stemningsfullt og fint. Synes dere er flinke til å gjennomføre prosjekter- den hagestien ble nydelig- for ikke å snakke om leveggen av gamle vinduer-helt herlig;)

Vintage House sa...

Ett härligt år i bilder:)
tack söta för din kommentar:)
ha en mysig kväll
kram
sandra

Caroline sa...

Godt nyttår Hulda!
Nydelige bilder!
Så må jeg takke for flott inspirasjon hos deg gjennom året:)
Ser frem til å følge deg videre:)
Klem Caroline

G:a Affären sa...

Härliga bilder från förra året, jag ser fram emot ett nytt år med din blogg!
♥/Cia

Christina sa...

Så fine bilder;)

Liljekonvallen sa...

Godt nytt år :)

Nydelige bilder :)

manon 21 sa...

C'est beau...

belle année

Manon

Tee of Vinnord Cottage sa...

Det er bare SÅÅÅ koselig hos deg... sukk.... Deilige, hærlige og sesong vakre bilder!

Biene sa...

Wow - 12 wonderful pictures!!!

Have a wonderful, healthy year!

Biene

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelige bilder fra året som gikk, Hulda!!