søndag, juli 24











Sommerfarger



Sommerlige farger preger huset vårt. Jeg kombinerer striper, prikker og blomster. En bukett sommer. Værsågod!










Fra kjøkkenet og inn i stua. Det blå er en gjennomgående farge. Forhenget på skjenken er blått og hvitt.








Sofaene har fått tepper i herlige sommerfarger. Det stripete blir en spennende kombinasjon til det blomstrete.






Puten med monogram har jeg brodert og sydd for noen år siden. Den sarte puten gjør seg godt sammen med de sterkere fargene i sofaene.



I mitt neste innlegg: vintage. :)





33 kommentarer:

Tonje sa...

Somarleg søndag :)

erdbeerdiamant sa...

Awwww that looks sooo+ pretty Hulda :)) perfect and wonderful colours!

Susi sa...

Soooooo wonderful..
I love this..
Many hugs Susi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hos dig blir det så fint med dessa sommarfärger, underbart fint med kuddar och plädar. Och så vackert du broderat.
Varm kram
AnnaMaria

Iva sa...

Milá Hulda, na Váš blog chodím hodně ráda. Žijete na krásném místě.
Přeji krásnou neděli.
Iva

It's me sa...

Beautiful...happy sunday.....xxx..

Lobeliadamen sa...

Superkoselig :-)

Ha en herlig dag.

Klem W

Ainosofia sa...

<3

Hanne Margrete sa...

Så koselig med sommerfarger i blomster og striper! Lyseblått er en fin farge som lett lar seg kombinere med andre fager,også på andre årstider! Herlige stemning i stuen:) Likte så godt det vevde "åkleet" som hang på veggen!
Ha en fin søndag!Og takk for bursdags-gratulasjon!

Klem fra Hanne:)

beate sa...

så fint! herlige fargekombinasjoner!


klem beate

Siri sa...

Sommerlige, fine farger du viser.

I dag kom følger knappen opp! Jippi..

Klem Siri

Bergfrua sa...

Så lunt og koselig sommerhjem du har :) Deilige pastellfarger!!

ha en fin dag!

mvh bergfrua

sylvia sa...

nydelig

Johanna Stålros sa...

Jättefint, härliga färger och snyggt broderat! Kram Johanna

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Ja det er en flott bukett av sommer. Nydelige farger på dine tekstiler.
Klem fra Hill-Iren

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Skjønne bilder du viser Hulda♥
Herlege fargar og mønster på teppa og putene dine!!! Og so fint det var med monogrammet du har sydd:)
Likte ekstra godt den blå puta med kvite prikkar...

Ha ein fin dag♥
Klem frå Mette.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Beklager....eg meinte den kvite puta med blå prikkar;)
Klem♥

n o r d i n g å r d e n sa...

Ständiga glder från Ingeborgstua, en sån vacker sommaridyll du bor i och du är fenomenal på att få till det!!!! Mari.

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så vackert med de blå färgerna i olika mönster. Kudden som du har broderat är underbar! =)
Ha en fin söndag, vännen.

Kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

liven sa...

Koselig sommerhusstemning Hulda :o)

Klem!!

Havfruen sa...

Sommerlig og direkte lekkert:)
Ønsker deg fine sommerdager, klem fra meg:)

Janne sa...

Lyst og lekkert!! Skikkelig flotte sommerfarger!
Blomster,striper og prikker..du er så flink til å få det til du!
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Janne

Malys krok sa...

Du finner på kombinasjoner som jeg ikke trodde ville passe sammen, men når du viser dette så er det kjempefint, og veldig sommer!
-mamma-

Lobeliadamen sa...

Hei hei, Ja du, en sånn trekkspill lampe er jeg sikker på du er trengt for :-)))
De er rålekre. Vi har 3 på kjøkkenet og jeg ELSKER dem!

Ha en deilig dag og ta vare på hverandre :-)

Klem W

Ramme Alvor sa...

Takk for fin kommentar hjå meg. Nydeleg sommarhus hjå deg!

Klem!

Magdalena sa...

vakre bilder...
men skjønner ikke at du klarer å blogge om interiør i disse dager uten å nevne tragedien i landet...
selv er eg helt satt ut og har utsatt innleggene...
klem fra magny

h.espe sa...

Ja, her i Oslo føler jeg at tiden har stoppet litt opp - den ufattelige tragedien har gått enormt inn på oss alle! I dag var jeg på Universitetsplassen og deltok under stille-markeringen.

Fine biler fra en sommerlig og flott Ingeborgstue her hos deg :)

Klem fra Hildegunn

InstatreffNorge sa...

Jeg liker fargene veldig godt ♥
Vi har lik sofa forresten;)

Klem Lise

Ruter & Hjerter sa...

Elsker blått! Utrolig fine farge kombinasjoner du bruker blir rent gla av slike farger:)))

Snäckskalsdalen. sa...

Riktiga sommarfärger, ljuvt och fint! Och mina älsklingsfärger också!
Agneta kram

Anna Lisa sa...

Du er så flink Hulda. Kos deg med sommarfargane. Nå tek eg ferie i bloggen min. Klem Anna Lisa

rosenälvorna sa...

Vad fint du har det och vackra bilder! Christina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig veldig flotte bilder, med herlige farger og kombinasjoner! Håper du koser deg! :) Ha en ny fin Tirsdag! Klemmer