torsdag, februar 24









I gangen



Det er så fint ute nå, sol nesten hver dag. Jeg merker behovet for å forandre interiøret, få lyset inne også, i form av tekstiler og løkblomster. Jeg tenkte å gjøre det vårfint i huset denne helga. Jeg har startet litt i gangen.






En fin løkblomst på bordet; Bridal Crown. Den passer så fint sammen med den grønne kassen og plansjen på veggen.







Kurvmøbler er i tiden som aldri før. Jeg er så glad for mine. :) Her er en hvit krakk jeg fikk til jul.




Det er skråtak i gangen, noe jeg synes er sjarmerende i det gamle huset vårt. På toppen av garderobeskapet ligger et sommerlig teppe.







På krakken står vesken min fra Cath Kidston, som jeg bruker på jobb hver dag. Jeg liker så godt den vårlige fargen og blomstene i den.




Svake roser er detaljer på vesken. Vesken passer fint som vårlig pynt i gangen når den ikke er i bruk.






Kurvmaterialer i flere varianter. De brune kurvene under bordet har vi votter og luer i.





Skapet er et av mine beste kjøp. Det rommer mye klær.


I går ettermiddag var jeg utrolig heldig! Jeg fikk besøk av ei dame jeg kjenner, hun hadde med seg masse fint til Ingeborgstua. Noe av det kommer jeg til å vise fram i neste innlegg. Må bare style og ordne først. :)








54 kommentarer:

beate sa...

åh, vår - kom til meg!!!
nydelige bilder hulda!!

nyt dagen

klem beate

w sa...

Så koselig gang du har:)

W

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg hjå deg som vanleg!

stor klem :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du gjort i hallen, planschen och lökväxten gjorde det så vårigt. Det var en så fin skolplansch.
Kramar
AnnaMaria

Mattisheimen sa...

Fikk skikkelig vårstemning :) Jeg gleder meg sååå til det blir varmere ute. Her har vi og hatt finvær i det siste, men i morgest var det -20! Litt i kaldeste laget, ja :)

Ha en fin dag, Hulda!

Renate

Emmas Verden sa...

..heldige deg Hulda..så bra at det finnes snille mennesker som gir bort ting isteden for å kaste dem :))
badet ble utrolig lekkert..så flinke dere er begge to :))
ha en strålende fin dag Hulda!!
klem Anne♥

Mitt hvite hus sa...

Vårlig og fint hos deg.. ja neste uke begynner første vår måneden.. her kom snøen i natt så ikke mye vårstemning i dag..men slik er februar måned..

Trefemtien sa...

Nydelige detaljer! Jeg gleder meg til å se hva du har fått..:)

Lykkelita sa...

Altfor lenge siden jeg har vært innom deg, Hulda:) Herlige vårinspirerte bilder og like koselig som alltid i Ingeborgstua!
Nyt fine, men kalde, dager:)
Klem fra Elisabeth

ide-puffen sa...

Det er så vakkert det du styler Hulda. Sier det igjen altså :)
Må få tak i noen deilige løkblomster jeg også. Er så vårlig.
Fineste dagen videre.
Klem
Randi

fröken knopp sa...

Mmm..känner tazettens ljuva doft ända hit..:)

Varma Kramar Elin

Snäckskalsdalen. sa...

Fin ny header. Och härliga bilder.
Kram

mi-rachel sa...

så koselig hos deg,hulda!

(eddas) sa...

Er så festlig det bordet med kurven under...flott kontrast:)
klemklem

Tonemor sa...

Det skapet du har der er bare helt fantastisk.
Vårlig stemning!!
Klem Tone

Simona sa...

uhmmm! that's a sweet room!

Huset i Lunden sa...

Så fin vårstemning det var i gangen din!
Likte også så godt den plansjen din. Leter selv etter sånne, men har ikke funnet noen fine enda.
Bridal Crown er så flott, hadde den på trappen i fjor til påske og det skal jeg ha i år også.
Ha en fortsatt fin dag :o)

Mette sa...

Så vakre farger du har i gangen din ,Hulda:-)Grønnfargen på kassen er helt nr.1!Den passer så godt sammen med plansjen og planten:-)Korgstolen og korga får alt til å bli lunt:-)Du har så god smak:-)Ha en fin dag:-)

Elin | Draumesidene sa...

Lekkert! Så fint tillaga, og fine bilder! Flott lay out du har for tida også! Har ikkje sett headeren din heller før, verkeleg fin! Du får tilgi meg mitt fråvèr, eg skal kome sterkare tilbake, berre eg blir litt bedre.

God klem!
E

Lantliga drömmar sa...

Ja eftersom våren lyser med sin frånvaro så är det enklast att börja med vårkänslan inomhus ;) Ha en skön dag ! Nilla

Merethe sa...

Her var det vårlig vakkert. :) Du gir så mange flotte ideèr her på bloggen. Det vakre hjemmet ditt kan du være veldig stolt av. Stemningen er god og det oser av trivsel. Ha det fint. Klem Merethe

Maria sa...

Vilken jättemysig blogg jag hittade här. Hittade dig via Vita Ranunkler. Tittar gärna in igen kramar från Marias Hörna

Malys krok sa...

Ikke vanskelig å se hva dine tanker rommer! De gir seg virkelig utspill her. i vårlige nyanser og dine flotte bilder! -mamma-

lisje astrid's husblogg sa...

Nydeleg,kjære Hulda♥

Å badet..Ah!For ein draum..
Dokke to er så flinke:)

Ønskar deg ei hærleg helg i ein vakker heim:)

Klem frå Astrid

Camillas Romantiske hjem sa...

Så flotte bilder Hulda! Får alltid inspirasjon av et besøk hos deg:) Klemmer Camilla

A-H sa...

Så flott badet dere har fått:) Flinke dere er!!!

Vakre bilder fra gangen deres også:)

Klem

Vintagepia sa...

Så koseli og vårli du har fådd dæ i gangen !! Har fådd tak i primula,kvit hortensia og blomsterløka i form av småe påskelilje på Rema 1000 så dæ e no bittelitt vårstæmning her og...ute e dæ veromslag...e mæilt + grader i morra..da bli dæ glatt ne`bakken vårres..ja..ja..tell lags åt aille kainn ingen gjøre...dæ trængs mange varmegrader og en haug mæ mæ rægn skal vi bli kvitt aill snyen ruint huse vårres..trur dæinn bli ligganes tell st.hans i år...snart hælg og snart Enebakk:o) Ha ei fin hælg og stail i vei...glede meg tell å se bilda av mattn..skal prøve å få tadd nån vårbilda her og i løpe av hælga ijnnimæilla pakking og lægge ut på bloggen min..e hæildivis på bedringens vei...klæm:o)

Villblomsten sa...

Å så flotte bilder :-)
Så fint du har det :-)
Akkurat som jeg vil ha det jo ;-)

Barneboden sa...

Hei :-)

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?

Just a Little Vintage sa...

Åååå så koselig=)! Gangen deres er så sjarmerende og fiiin! Deilige vårlige bilder=). Her blomstrer også Bridal Crown for fullt!! Dufter deilig!!

Kos deg!
Klemmer!

Madame Morell sa...

Så fint ljuset är på dina bilder och allt går ton i ton.
Trevlig helg!
Jessika

Asbjørg sa...

Så fint det er i gangen hos deg!Og headeren din oser VÅR!!Deilig med sol og idag har kuldegradene sluppet taket hos oss!God kveld!!

Crinoline sa...

En delilig vårstemning i gangen,Hulda.Fargene er nydelige. Her er det litt surt og kaldt,så jeg er ikke i vårstemning enda.Klem

liven sa...

Koselig vårstemning i gangen din Hulda :o)

Annveig - Det lille Rom sa...

utrolig nydelig..noen drømme bilder du tar..og herlig gang..FLINK DU!
klemmer Annveig

Josefine sa...

Så fine bilder fra gangen din!

Kjempesøte de løkene. Ja nå er det kjekt at dagene blir lengre, herlig og slippe lyset inn i huset....

ha en fin fin helg Hulda!

Nydelige bilder fra badet ditt i det forrige innlegget:)))

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig som alltid, Hulda!! Og løkblomster gir vårfølelse, og passer perfekt i ditt nydelige interiør! Ha en god kveld! Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

God kveld min gode venn! :)
Så herlig vår stemning det var i Ingerborgstua! :) Koselig med den plansejen :) Skal få tak i en sånn plasnje i løpet av våren tenker jeg :)

Nydelige bilder, det oser av varme og vår!

Ha en fin Fredag i morgen og god helg!

Anonym sa...

Lovely photographs Hulda, I really like the soft green pain you have used. You are so talented.

ingrid sa...

Elsket både skapet, plansjen og vesken!! kos deg med sol og styling denne helgen! :)

h.espe sa...

Wow, snakk om vårlig glede! Ja, dette var virkelig et flott innlegg Hulda! En helt fantastisk atmosfære i gangen hos deg - alt så harmonisk og flott!

Ønsker deg en fin fredag og en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Manne's hverdag sa...

NYDELIGE VÅRBILDER, HULDA!!!

Tusen takk for flott inspirasjon!!!

Ha en riktig god helg!!!

Hilsen
Marianne

Frida sa...

Man längtar efter våren när man ser dina bilder.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida som hade bloggen vita spetsar och volanger innan.

Behindabluedoor sa...

Åhhh..jeg bare digger huset deres Hulda.
Det er skikkelig Landlig idyll og så gjennomført.
Jeg har sagt det før og jeg sier deg igjen..DU ER SÅ FLINK, det blir så koselig rundt deg.

Håper du får en flott helg.
Klemmer

Siren sa...

Kjempeflotte bilder Hulda, du har klart å fange våren ser jeg! Syns den lille kurvstolen din var såå flott!

Jeg ønsker deg ei god helg, klem :)

Som mine dager er sa...

Vet du Hulda, du har så mye fint!!! Jeg elsker alle bildene dine og det du viser fram. Og ja - skapet er virkelig en innertier. Digger både det og fargen det har fått.

Du vet alltid å skape stemning i det du gjør. Det er det sannelig ikke mange som klarer. Digger det.

Kos deg med fredagskvelden og helgen.

Klem fra Marit

lavendel mio sa...

Du store min tid for en nydelig gang, har sagdt det før, dette kan du Hulda:)
Go helg til dere, klem Hanne

Tulip sa...

Nydelig gang, her er det nok hyggelig å komme på besøk!

Det skapet var flott, ja!

Badet er blitt veldig fint, ser jeg!!!

Milla`s interiør sa...

Nydelig gang :) helt herlig det teppet ditt! elsker slike, og spesielt i denne sommerlige fargen :) lekker væsken din var! kan tenke meg det er kjekt å gå på jobb med en slik glede under armen:)
god lørdags kveld!

Rosemary and thyme sa...

Det er så utrolig koselig hos deg, Hulda! Som jeg sikkert har sagt før,... Du har virkelig sansen for det vakre.
Nydelig skap. Skikkelig flott løsning med kurven under bordet!

Fin kveld til deg
Klem fra Tove

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Ahhh, for ein skjønn gang!!!!Elsker treverket i tak,veggar,golv...Og DEI skjønne, sarte pastellfargane du tilfører.
Fryd for auget nok ein gong her hos deg Hulda♥
Hentar mange idear frå din vakre heim...

TAKK for gode ord på bloggen min☺ Det betyr veldig mykje for meg;)

Klem Mette.

Myrullpiken sa...

Nyyydelige bilder som vanlig:) Du har det helt fantastisk hos deg:)

Håper du får en super søndag:)

Klemmer fra Myrullpiken<3

Gry sa...

Nydelige og stemningsfulle bilder hos deg Hulda!
Ha det så fint! Klem : )

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flott!!
Vi går ei herlig tid i møte, og det er så gøy å gjøre det litt lyst og vårlig inne mens man venter:))
Vakker stemning!

Gleder meg til neste innlegg;)

God søndag Hulda!