lørdag, juli 3








Farger i gangen


I denne uka har jeg forandret litt i gangen, en hylle er malt og litt nytt er kommet inn.









Jeg kjøpte en søt mugge på Kremmerhuset, og hyllen har fått en fin grønnfarge. Blomsterplansjen fra JDL er kommet opp på tømmerveggen. Den passet så fint til fargen på hylla og mugga. Garderobeskapet går også i denne nyansen.







Lekre farger og mønster på mugga.






Her ses litt av garderobeskapet, og litt av en skittentøyskurv vi har stående i gangen. Denne kurven har jeg fikset på. :)




Kurven var tidligere mørk brun. Jeg har malt den hvit. Noe som passet veldig godt i den lyse gangen vår.






Sommerlett og fint i gangen. :) Nå skal vi til Jarlsbuhytta og kose oss i helga.

En spesiell hilsen går i dag til Hildegunn, som har bursdag i dag, 3.juli. :) Håper dagen din blir fin!


God sommerhelg!







35 kommentarer:

sylvia sa...

hei Hulda.
nydelig du har gjort det i gangen,så vakker en mugge dette er,du er så flink å få det til,
ønsker deg en herlig lørdag.
klem fra sylvia

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så koselige bilder :)
Jeg synes det er så herlig hjemme hos deg...Drømmer meg bort hver gang jeg er innom deg!
Ha det fint på tur :)
Klem Anita

Iva sa...

Hulda dear, I wish you a beautiful summer days
Iva

Sologbolig sa...

Så koselig og stemningsfullt. Du er så flink med farger, Hulda.
Kos deg på hytta i helga. klem fra Sigfrid

Tovepia sa...

Flotte farger, koselig å blande inn en annen nyanse enn hvitt.
Liker å se bildene dine!
Ha ei god helg og klem fra meg;)

liven sa...

Kjempefint i gangen din Hulda...denne grønnfargen er bare så søøøøt!!
Grattis med ukens blogger...så kjekt og fortjent!!
Spennende med repotasje i avisen og....uke 30 ja ???

ha en fin helg :o)

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh så vackert i gangen, underbar mild grönfärg på skåpet ! och vilken fin gammal blomstertavla! Och där syns den vackra trasmattan som din släkting hade gjort, sååå snygg!

Tack än en gång för den fina gesten, blev verkligen glad och smickrad! Ha en skön helg! Mari.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg får nye idear kvar gong eg er innom deg:) Tusen takk!:))) Og tusen takk for koslege helsingar frå deg. Eg blir så glad!:)
Ha ei nydeleg helg, og kos deg på hytta:)
Klem:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Det var en stilig entre!! Likte fargene godt! Skittentøykurven ble så flott! og passet godt ;)

Emmas Verden sa...

koselig..og kjekt med litt forandring i heimen av og til ;))
masse lykke til i konkurransene Hulda..heier på deg!!
ha ei fin helg :))
klem Anne♥♥♥

h.espe sa...

Hei Hulda!
Tusen, tusen takk for kjempekoselig bursdagshilsen - både her på bloggen din, facebook og sms - kjempeglad ble jeg!!!!

Så herlige forrandringer du har gjort i gangen din. Grønnfargen er helt nydelig, og er i samme nyanse som møblene som vi har møbelert det nyoppussede rommet i gamlehuset med. Vel tilbake i Oslo skal jeg blogge et innlegg, slik at du får se :o) Skulle gjerne hatt tid til å ta enda et rom, men i kveld setter jeg meg på nattbussen og drar hjem til Oslo igjen. Har vært en arbeidsom men herlig ferie... :-D

Ønsker deg en flott sommerhelg i nord!!!

Stor klem fra Hildegunn

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Skjønner godt at hjemmet ditt er i avisen, det er skikkelig flott hos deg! Og så er du så utrolig flink til å blogge :-) Jeg må innrømme at hos meg går det litt i rykk og napp...
Men jeg synes alltid det er like hyggelig hver gang jeg er inne og blogger :-)

Ha en fin lørdagskveld på hytta!
Klem fra Britt :-)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Å så skjønnt det er hos deg. Henter altid masse inspirasjon hos deg ja.
Må du ha en kos sommerhelg.
Klem:)

Just a Little Vintage sa...

Det er så koselig hos deg=)!! Alltid kjekt med forandringer! Kos deg på hyttetur!!

Klemmer!

Unknown sa...

Så fint, gillade bilden/planchen på väggen, såå fint!
Ha det gott!
kram Anna

Anitas hus sa...

Så koselig i gangen din. Lyst og trivelig. Fargen på hyllen var nydelig.
Kos deg på hytta!

Klem, Anita:O)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Koselig i gangen i Ingeborgstua, nydelig den lysegrønne fargen:))
Gratulerer som ukas blogger på boligpluss!
Og flott fotoreportasje fra Harstad Tidene, spennende tider framover. Ønsker deg lykke til Hulda!!

mammahaaland sa...

Så koselig!
Også for en skjønn plansje du har hengende der...det står høyt på ønske lista her i huset!
Ha en fin helg..
Klem

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Å så koselig du har det! Nydelig med pasteller og hvitt...
Ordentlig sommerstemning i denne gangen ja :)
Finner ingen følgeknapp, men legger deg til i blogglista mi ;)
klem Laila

hällkulla sa...

Hej på dig!

Så fint och prydligt du har det med ordning och reda, vilket jag gillar!
Smutstvätt korgen blev jätte fin efter att ha fått lite vit färg på sig, korgen ser genast mjukare ut med en tyg påse på insidan. :)
Hur har du målat korgen, den ser ut att vara så bra och jämnt målat, då när jag engång målade en korg (från brun till vit med spray färg) blev den inte snygg fast hur jag än försökte!!

Tack, för din hälsning hos mig, blev så glad :)
Önskar dig en fin söndag!
Kram
Pi

Pysselpalatset sa...

Hej, så huggeligt du laget till det i gången din.... ser riktigt flott ut. klem fra Jeanette

Prinsesse Elin sa...

Du har det så himla vakkert Hulda. Jeg blir glad å titte på bildene du viser oss:)

Tove sa...

Hei hei
Så koselig at du fant veien inn til meg å la igjen en hyggelig kommentar. Gjør meg glad.
Gangen din er kjempekoselig. Elsker den grøn fargen.
Ha en nydelig sommerdag
Klem Tove

Prinsessen paa erten sa...

Nyyyydelig - som alltid :)

klemmer

Refleksjon på livsvegen sa...

så fint du steller..
og så kjekt med reportasje i avisa..

Ha ein vakker søndag!:-)
Her er 21grader, utan sol ..
Tenk kor varmt det hadde vore med..

Gry sa...

Sommerlig og fint med lekre pastellfarger. Håper du koser deg på hytta, og at du har sol!
Sommerklem : )

Malys krok sa...

Så flott, Hulda! Ble virkelig sommerlig og lett i gangen! Stadig fornyelser hos deg! både plansjen og muggen passet perfekt i gangen. Også til matten! Takk for i dag! Du var nu bra trett! :) -mamma-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koslelige bilder. :)

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!

Vibeke :)

PS: Masse lykke til med avstemning. :)))

Marie sa...

Jag får alltid sommarkänslor av dina bilder, verkligen jättefina!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Unknown sa...

Så heldig som har klart å ta vare på myrten din! Har hatt noen eksemplarer, men jeg får dem liksom ikke til. Denne står midt på kjøkkenet. Bør vel klare å holde liv i den ;O)

Nydelige bilder som alltid hos deg Hulda! Har ikke vært her på en stund. Koser meg med alt jeg har gått glipp av. Fortsatt fin søndag!

Klem Susanne

Ella sa...

Hei!
Fant deg etter et tips fra ei venninne som får Harstad Tidende, jeg er nemlig egentlig Harstadjente. Født og oppvokst i Holtet.
For en nydelig blogg du har og et fantastisk hjem, utrolig inspirerende. Jeg er helt ny i bloggeverden og har vært innom mange blogger i det siste for å få inspirasjon og en del hjelp, har ikke vært like lett :)
Hyggelig å titte innom deg, blir nok ikke siste gang :)
Vennlig hilsen Elisabeth

Josefine sa...

Kjempekoselig og sommerlig i gangen din! Liker så godt den svake grønnfargen du har på hyllen din:)

Kjempesøt mugge!

Ønsker deg en fin ny uke, sommerklem

Ella sa...

Hei igjen. Tusen takk for kommentar og at du følger min blogg, du blir min første følger med egen blogg :) Koselig, ha en fin kveld!
Klem klem

Ella sa...

Hei igjen og igjen :)
Lurte på om du kunne hjelpe meg litt?
Hvordan legger jeg ut andres ive away på min blogg?
Har prøvd å legge det ut slik jeg gjør med bilder, og direkte kobling, får bare til svar at jeg må legge ut bilde .....skjønner ikke.
Hilsen Elisabeth