søndag, februar 21







Tall og bokstaver




I dag har jeg puslet med litt maling. Leser dere innlegget får dere se hva det ble til. :)







Jeg blir alltid så inspirert av bladet Jeanne d'Arc Living. En av ideene jeg fikk derfra denne gangen var å lage små tags i tre. Jeg har malt bakgrunnsfarge og tall eller bokstav på.








Til tross for sol og fint vær, har jeg holdt meg inne i helga, pga forkjølelse. Da er det godt å kunne pusle med småtterier. Her er de fire tagsene jeg har malt i dag.







Disse tallene symboliserer mitt og Arnt Håvards fødselsår. :)




Fra siden ser den hvite tagsen slik ut. Tagsene passer godt til pynt i interiøret mitt, og kanskje ditt?






I en trekasse som jeg tidligere har malt, har jeg satt tagsene til pynt sammen med annet i samme stil.






De er fine å henge til pynt på en tavle.






H for Husfrua :)

Jeg funderer på om jeg skal legge ut slike tags for salg. Med valgfritt tall og bokstav. Hvis du er interessert i slike, kanskje du kan si fra under kommentarene her? Så vet jeg litt om hva dere mener om saken. :)


Ha en fin søndagskveld!





49 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette må være salgbart, kan ikke tro annet!
Skikkelig dekorativt, og selvfølgelig artig når tallene symboliserer noe;)
Ha en fin søndag vider og god bedring!
klem fra meg;)

Snuskebassa sa...

Klart de kan selges. Jeg elsker slike små merkelapper. Og er da virkelig ikke alene om det!
Artig med tall og bokstaver på.
God bedring videre.
Hilsen fra Liv

Refleksjon på livsvegen sa...

God betring..
alt stilig du lagar..
det går no ann å prøve selge det..

Ha kjekk søndag vidare!!

Malys krok sa...

Kjempefin de ble! Lurt funnet på! Smart å male deres bokstaver og årstall på! Tror dette må være ganske salgbart. Er jo fint å gi i gave også. Det kunne jeg tenke meg.
-mamma-

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei :)
De var kjempestilig. Jeg er sikker på du får de solgt ja. Rett vare med rett pris så får du det der til er jeg sikker på :)
Lykke til.
Trude :)

sylvia sa...

hei Hulda,
ønsker deg god bedring,
ja er ikke det bladet vakkert,å så kjekt at du får ideer du kan lage,disse ble virkelig flotte,så nydelige,
tror nok du kan selge dem ja uten problem.
ønsker deg en fortsatt fin søndag.
klem fra sylvia

Huset på toppen sa...

hei Hulda:)
Jeg henger meg på å sier det samme, tror nok at du kan selge dem ja:) Ønsker deg riktig god bedring, her i Berge snør det enda mr i dag.....
Klem Linda

Rosemary and thyme sa...

De var kjempefine!
Dem får du sikkert solgt!
Ha en fin kveld!
Klem Tove
ps: givaway hos meg, hvis du er interessert!

Gry sa...

Søte tags, de får du nok bestilling på, særlig når man kan bestemme hva som skal stå på selv.
Nydelig pute på innlegget under.
Fin søndagskveld til deg Hulda.
Klem : )

Millas hem sa...

Så fint du gjort!!

Önskar dig en trevlig söndagskväll!!

Kraaam

andrella sa...

The tags are great! People will love it!
hugs from andrella

Tino sa...

Så søte og dekorative disse var. Vil tro at disse vil bli populære for salg.
Her har det endelig sluttet å snø, men med -13 og vind har det vært deilig å vær inne i dag.
Ønsker deg en fin søndag og god bedring.
Klem T

Janne Karin sa...

Du verden så kreativ du er, riktig stilig. Jeg sitter her å tenker med meg selv: hvordan kommer hun på alt dette? Er stort sett hver dag å ser på bloggen din og er like spent hver gang det er noe nytt. Ha en fortsatt strålende søndag.

Timotei sa...

Så fine tags du har laget! Jeg er helt sikker på at du får solgt slike ja! Ønsker deg en fortsatt fin søndag og god bedring av forkjølelsen :)

My home is my Castle sa...

Helt nydelige var de :))
Er sikker på at disse vil selge !!

Klem,Kari

KRUSEDULL sa...

Ååå, så fine tags!! Kjempelurt!! Kreative deg! Takk for inspirasjon!!

Torilpia sa...

De var jo flotte Hulda .. er sikkert mange som kan tenke seg slike til forskjellig formål :o)

Ha en flott ny uke - klemmer!

Merethe sa...

Hei Hulda. Disse kan du fint selge. Artige innslag dette og med valgfrie bokstaver og tall blir de personlige også. Inne hos meg har jeg noe til deg. Ta det om du vil.. :) Merethe

Tone Yvonne sa...

Så flotte skiltene ble :O) Dette burde jo helt klart være av interesse for flere :O)

Håper du blir bedre av forkjølelesen snart!!!
Riktig god bedring!!

klem fra Yvonnne

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Stilige disse skiltene du har laget ble da. Har så lyst til å lage noe selv, men innser at tid er ikke det jeg har mest av til slike kreative syssler, dessverre.. Men det kommer en dag...;).

Likte også veldig godt linputene du har sydd. Du er så flink til sånt;).

La også merke til kurvstolen din. Den har et utseende jeg kunne tenkt meg at min kurvstol hadde hatt.. Har du spralakkert den? Eller var den slik da du fikk den i hus?.

Ha en god søndagskveld;)

Josefine sa...

Hei Hulda..

De var kjempesøte de skiltene!

Tipper de vil selge:))

Ønsker deg god bedring, og en fin ny uke. Klem fra meg

Monica sa...

heisann!! Det var ndelige tags og tall og bokstaver er jo så populært for tiden, så dete r jeg veldig sikker på at du får solgt om du legger dem inn for salg. Selger du slike putetrekk med volanger som du viste tdligere, de var nydelige. klem monica

VITA NYANSER sa...

Så fiiiina!

Kram L-L

Tulip sa...

Absolutt salgbare, jeg villle bestillt noen selv. Gi bekjed om du produserer flere for salg etterhvert...men da får du sikkert litt av et kjør!! hehe

Nydelige bilder!

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefine Hulda! Eg er ikkje så god på frihandsskriving, så eg brukar sjablongar. Men det er veldig dekorativt med tal og bokstavar i interiøret. JDL er ein av mine hovedinspirasjonskjelder. Håper eg får tak i de nye bladet komande veke! Gledar meg! :)

Ha ein fin kveld,
og ei flott, ny veke!

Klem frå Elin :)

Datt sa...

Så nydelige, du en flink altså!! Jeg er helt katastrofe med penselen, jeg får heller bare nyte synet tror jeg! :)

Mariann Louise sa...

Som vanlig riktig så fint laget, det er jo alt du gjør!

Klart du kan selge de? Hvorfor ikke, dette er da så pent arbeid, så her har du bare ros fra meg:)

Skulle gjerne kjøpe jeg, hvis du ikke er såå veldig stiv i prisen, kunne dessuten tenkt meg å kjøpt mye av det du har laget:) Bedre å kjøpe av deg, enn en eller annen interiørbutikk! Da vet jeg det er laget med omhu og kjærlighet:)

Klem...

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flotte tags med tall!
Og så gøy med fødselsår på,du er sannelig et oppkomme av ideer!
Disse vil du nok få solgt,lekkre som pynt:)

Solveig sa...

Du kan legge ut alt du viser i bloggen din! Visst får man inspirasjon fra JDL, men sannelig får jeg like mye fra deg:o)))
Har malt noen litt større utgave av lignende tags, men har ikke fått tekst på ennå. Det går litt tregere her hos meg:o)
Kjempefine tags - lykke til med salget!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Hei igjen;).

Takk for raskt svar;-). Hadde tenkt til å spraylakkere stolen lett skjønner du. Gjorde det med noen brødkurver, og de fikk liknende farge som kurvstolen din;). Da vet jeg hva jeg skal gjøre, bare det blir litt varmere i været;). Kanskje jeg skal la den stå ute litt også hehe.

Glemte i forrige innlegg å si at du helt sikkert får solgt de skiltene dine altså!!! :o)

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe flotte, tror ikke det blir noe problem å få solgt disse:)
Ønsker deg en fin kveld og ei god ny uke

mi-rachel sa...

fine tags!

Precious Home sa...

Disse var utrolig fine! Elsker alt som lager av betydning...

ha en fin kveld!

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ så lekre tags. Skriver du med frihånd? Da skriver du i såfall veldig fint! Disse får du nok solgt ja:)

Min Still By Maia sa...

De var kjempe fine! Helt sikkert mange som kunne tneke seg å kjøpe slike. Ha en fin ukestart kjære Hulda. Klem fra Maia

JULIEK sa...

Utrolig flott Hulda. Jeg elsker tall og bokstaver, synes det er så flott som pynt i heimen : )

Unknown sa...

The Jeanne d' Arc magazine is so very inspiring...your tags turned out so wonderful!!! I just love them! This is my first visit to your blog and it is a real treat :)

:) T

Unknown sa...

I just read your comment on my blog...thank you!!! I've already added your beautiful blog to my blogroll...wouldn't want to miss anything!

Hugs ~

:) T

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
So utruleg fine tagsa var!! Definitivt nåke å selge☺

Kassen er eg kjempeforngød med, holdt på å ikkje kjøpe den :o/ Kjøpt på Living. Skulle gjerne hatt fleire☺

Klem M ♥

♥ Stines hverdag sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen!

Du har stadig nye prosjekter på gang :) Disse tror jeg helt sikkert vil gå unna i nettbutikken din. Fine tags!

Ha en fin kveld!

Thelma Louise sa...

så tøffe de ble..Trodde først det var små tavle med kritt på jeg.:-)

Ja Danmark er herlig...Fint der nede..vi har bestilt sommeren Dansketur et annet sted i landet.:-) Der vi var i fjor.:-) gleder meg.:-) Var fult på den datoen på Marielyst i år.:-) Men et annet år.:-)

Heldigvis sluttet å snø her nå...ikke verst bare det.:-)

Ha en fin kveld.:-)

Gry.:-))

h.espe sa...

Hei Hulda, da omsider er jeg her... ;o) Takk for gode ord, og at du "passer på"...;o)

Kjempeflott innlegg fra deg igjen! De små skiltene du har laget var skikkelig fine, og så liker jeg så godt at du har dekorert de med tall og bokstaver med betydning :o) Jeg har laget noen liknende skilt selv, men jeg har malt med tavle maling, og bruker mine feks som bordkort når jeg dekker til venninnemiddag!

Ønsker deg en flott uke!

Stor klem fra Hildegunn

Hjerterom sa...

Hei :)

Så fine tags :)
Disse er helt sikkert salgbare,for de blir mere personlig når en får et tall som betyr noe..
Så flink du er !
God bedring da Hulda.

Klem Siw

Karna sa...

Kjempe nydelige Hulda, du er flink!

Jenta på Laug sa...

Kjempefine dei var, det kan du trygt legge ut for salg:)
Du har det kjempekosleg hos deg,ein heilt spesiell stemning:)
Ha ein fin dag!

Lise sa...

Skikkelig fine tags, Hulda! Håper du er på bedringens vei, ikke rart man blir småsjuk av alle værforandringene i vinter. Er helt sylta sjøl. God bedring!!!

Laila -Karin sa...

Hei
Takk for koselig hilsen. Jeg har vært
innom deg en del før, lang tid før jeg selv begynte å blogge men jeg har ikke kommentert.
Du er veldig dyktig og iderik.
Det du lager må så absolutt være salgbart.Så det nydelige albumet du hadde laget til Heimdal.
Skal bli flittige å titte innom deg .
Har fulgt deg fra og til fra før dere kjøpte hus.
Ha en fin dag videre

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Finetags med tall og bokstav på. Så liker jge godt :))

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, igjen
Er enig med ovennevnte kommentarer. Disse er nok salgsbare. Du kan jo lage noen "generelle" og ta bestilling på valgfri skrift. Lykke til - klem fra Jannicke