torsdag, mars 5





Flotte gaver



Jeg fikk masse fint i går, her får dere se litt av det. Dagen var kjempefin fra begynnelse til slutt. Jeg anbefaler alle å ta fri på bursdagen sin og kose seg hjemme. :)






På bordet har jeg satt noe av det jeg fikk. Den lille kommoden med åtte skuffer fikk jeg fra Arnt Håvard. Den skal jeg ha på en hylle over arbeidsbordet. Jeg må sette opp en hylle til, slik at det blir plass. Denne er ypperlig til å oppbevare diverse sy- og scrapsaker.






Er den ikke fin? :)

I nydelig landlig stil - passer overalt i huset.
Flotte GG ting fikk jeg også, den røde skåla er fra mamma.





Den minste skåla og mugga, fikk jeg fra svigersøsteren min i Tromsø. Den største hadde jeg fra før.
Nydelige ting!





I kommoden skal jeg bl.a ha blonder. Her ses også et lite kort, kjøpt på Bikuben.






Gleder meg til å få denne på plass der den skal stå. Må male et hyllebord og knekter først.






Jeg var heldig å få flere glass med patentlokk. Dette fikk jeg fra tante og onkel, med fransk tekst på.
GG håndkleet fikk jeg fra en god venninne. Jeg fikk også fire GG glass fra henne, det skal dere få se en annen gang.






Lekre glass fra Chic Antique. Disse fikk jeg fra mamma og Kjersti.






Det er vakker skrift på begge glassene.
Disse skal jeg ha på kjøkkenet.






Skjønne kort fra svigersøsteren min.


Flere bursdagsgaver kommer senere. :)


Ha en fin dag!








48 kommentarer:

Anne sa...

Gratulerer med overstått! Så mye fint du har fått! Likte veldig godt den hvite hyllen med skuffer:) Den må være perfekt til å ha dill i på arbeidsrommet:)
Ha en fin dag videre!

Maliva`s verden sa...

Oh så mye fint du har fått...Kan tenke meg det er gøy å pynte med de nye tingene.....Nyt dagen i dag..klem fra Maliva

Elzie sa...

Grattis i efterskott. Det var mycket fint du fått där.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Anneli sa...

Gratulerer <3ligst med gårsdagen!
Så mye nydelig du har fått i bursdagsgaver.. Tydelig at de kjenner smaken din godt (:
Håper resten av uken din blir like koselig!
Klem <3

Sol sa...

Gratulerer så masse litt på etterskudd. Så masse fine gaver du fikk. Herlig. Klemmer fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Vel overstått...så masse fint du har fått da...alt i din smak...
Nyt dagen Hulda klem Kerstin

Katarina sa...

Nei,nei,nei,jeg glemte helt dagen din i går! Beklager så masse..men her kommer der i allefall en kjempe go fødselsdagsklem til deg Hulda:-) Ser ut som du hadde en super fin dag i går og jeg kan tenke meg at du ble oppvartet av din kjære. Ha en fantastisk fin torsdag:-) Klem fra København

Som dagene går sa...

Vel overstått. Nå kan du kose deg med alt det fine du har fått, alt i din stil. Syns skuffekommoden var super. Kunne gjerne trengt en slik selv til å holde orden på ting og tang.
Klem

Japsee sa...

Så masse flott du har fått. Dette faller nok masse i smak hos deg ja.
Hyggelig å høre at du har hatt en flott dag. klem fra meg

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Godt at alt falt i smak.
Fine ting du har fått :=)
Ha en fin dag.
Nydleig vær og snøfritt her hos meg.

Synnøve sa...

Gratulerer med overstått Hulda!! :) Høres ut som du har hatt en fin feiring, og så mye lekkert du har fått! Alt dette kunne jeg jammen tenkt meg selv også, og så fin og praktisk hyllen med skuffer da... :) Gleder meg til å se hva mer du har fått! (PS, nå får bloggen min også omtale i Lev Landlig! Kommer i neste nummer, morsomt :) Ha en fortsatt fin dag! Klem!

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer med vel overstått. Så mange flotte og nydelige gaver du har fått. Heldiggris. Klem Siv

Anita sa...

JEg vil også ha bursdag nå og få sååååå mange fine ting som du får!!! GG har bare såååååå masse fine ting! I like! Ha en fin dag og kos deg med alle gavene du fikk! Klem!

aase sa...

Gratulerer med gårsdagen!! Flotte gaver du har fått da!! Herlig kake og blomster.

Bestefars Verksted. sa...

Oioioiiiiii,så mye flott du fikk....må si dine kjære kjenner smaken din,ja....!! Likte spesiellt godt de glassene,og den lille kommoden...så koselig å pynte med nye ting :) Kos deg videre,her er det knallsol og fuglesang...deilig,ren terapi..Klem fra meg.

Magdalena sa...

ja så masse fint,- heldig du...
klemmer~~~~¨

Malys krok sa...

Så jo dette i går jeg da, men syns det var fint å se det her og, for du tar å gode bilder.
Så må jeg fortelle at Emma ville inn til dere i dag og. Da vi gikk tur, gikk ho rett opp og helt opp på trappa. Så svinset ho rundt i hagen, på Tuvas stier.

Så er dere velkommen til bursdagspizza i dag da.

Klem fra mamma.

Randi sa...

Hei Hulda!!
Lenge siden jeg har tatt turen inn til deg.
Og GRATULERER med vel overstått...så mye fint du har fått skjønner godt du var fornøyd med gavene. Den søte kommoden med skuffer var jo bare kjempefin!!

Ha en fortsatt fin dag kjære Hulda
Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gratulerer med overstått!! Du og du, så mye fint du har fått!!

Huset på toppen sa...

Så mye fint du fikk,helt deg alt sammen:)Kjekt å får flotte b\gaver som faller i smak!!
Ha en fin torsdag!
Klem Linda- ♥ -

Annie - Annalunda sa...

Grattis grattis i efterskott! Oj så mycket makalöst fint! Lilla byrån med lådorna är ljuvlig och sedan full med spetsar... härligt! GG sakerna är fantastiskt läckra - skulle passa jättebra här hos mig! :)

Kram Annie

Nikoline sa...

Gratulerar med vel overstått dag! Og så masse fint du har fått.... no gler eg meg til å sjå når du er ferdig å "dandera" det..
Ha ein fin kveld :0)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med gårdagen :)
Flotte ting du hadde fått. Den var riktig så søt den lille kommoden.
Klæm fra me

Anonym sa...

Hei Hulda!
Vel overstått bursdag,så mye fint du har fått,det passer fint hos deg.Kommoden var kjempefin.
Ha en fin kveld!
Bodil

Lykkelita sa...

Vel overstått! Ser ut til at du hadde en fin bursdag og at du fikk masse flotte gaver - det er jo alltid en bonus:)
Så NYDELIG kake du hadde laget - herlighet, du er jo en skikkelig tusenkunstner!
Ha en fin ettermiddag!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så masse fint du fikk, herlig med slike nye ting å pynte med:)
Ha det fint!

hvorfor ikke... sa...

GRATULERER med dagen HULDA, masse fint du har fått;)
bursdagsklem Torunn

Jorunn sa...

Gratulerer med dagen i går! Så det var du som var min hemmelige venn ja :0) Jeg ble virkelig glad for gaven, den var kjempefin! Men jammen har du fått fine gaver du også. Skuffeseksjonen er jo kjempepraktisk og fin! Og GG er jo alltid en innertier ;0)

Lovise sa...

KOOOOselig med bursdag, Hulda. Det var flotte ting du har fått, det må jeg si. Kos deg i kveld også,- kanskje det er noen kakebiter igjen??

Anonym sa...

Heldiggris!!! Sååå mye fint :o))
Blir nok lekkert på kjøkkenet...

Kos dæ du ..og klem fra mæ

liven sa...

Heisann!!
Så mye fint du har fått!!
Heldige deg:o)
Denne lille kommoden var jo bare så skjønn!!
GG sakene er jo så søte også:o)
Jammen er det kjekt å feire bursdag!!

Ha en fin kveld:o)

silje-sin sa...

Så mange fine ting! Passet inn hos deg alt sammen:) Og det var veldig lurt å ta seg fri:) Ha en god helg kjære Hulda:) klem fra silje.

Hjerterom sa...

Så masse flott du har fått:)
Kjempefin den hylla med skuffer du har fått med mannen din :)
Masse fin Green gate å :)
Heldig ;)

Klems

Marie sa...

Ett stort GRATTIS i efterskott, låter som du hade en riktigt härlig dag! Underbart fina saker du fick!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Merete sa...

så utruleg mange flotte presangar du fekk i går!! kommoden med alle dei små skuffene var genial :) pynt samtidig som den er praktisk!

Tuppa sa...

Gratulerer med dagen!!!
Håper du har kost deg masse;-)

Men en helt annen ting jeg gjerne vil spørre om.. du har så fin blogg,med veldig fin utforming,men jeg finner ikke ut hvordan du lager bakgrunn bl.annet? kan du gi meg noe tips tror du?
klem Tuppa:-)

Ingrid sa...

Gratulerer så mye med dagen, Hulda! Veldig fine ting du har fått! Og kjempefin kake du hadde pyntet også! :) Kos deg videre...

borghild sa...

Hei Hulda! Gratulerer så mye med bursdagen i går!!! Håper du hadde en flott dag, mange flotte gaver fikk du iallfall!:-)
Føler nesten jeg har hatt bursdag selv, for jeg har vært på Stoff og Stil for første gang!!!:-)) Ha en fin helg! Klem B:-)

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Hulda :)
Har no kosa meg og sett på mange av dine nydelige bursdagsgåver.
Er såå imponert over Arnt Håvard...han er jammen dyktig.
Masse fint frå dine kjære foreldre..søster og svigersøster :):)...alt i flott Hulda stil.
God fredag til deg og dine :)klem

Emmas Verden sa...

Mange fine gaver :) Gratulerer igjen med overstått dag ;) Nå er det bare noen dager igjen til jeg blir 40...så jeg nyter de siste dagen i tredveåra ;)
Ha ei fin helg Hulda!!!
Klem Anne

Marias skriblerier sa...

Heldige deg! Likte godt den skuffe-saken. Veldig kjekt med oppbevaring til småting! Ønsker deg en riktig god helg!

Klaffen sa...

Så mange fine ting da. Skjønner at du gleder deg til å pynte med dette! Vel overstått forresten!! Hvis du ikke allerede har gjort det så får du titte innom bloggen min og delta i VÅR konk. min. trekker tre stk neste fredag som skal få en VÅR gave av meg, bare fordi jeg vil spre litt glede!! klem og nyt fredagen

Missfryd sa...

Så hyggelig at du hadde en fin feiring. Og SÅ mye fint som du fikk. Hadde du ønskeliste eller har bare familien din SÅ god smak?
God helg!
Klem

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer!! Så mange fine gaver, de kjenner smaken din! :-) Ha en fin helg!! Klem-Mia

hannemor sa...

GRATULERER SÅ MYE MED VEL OVERSTÅTT BURSDAG!! Ser jo du har hatt en flott dag,,med blomster og kake som kan ta pusten fra alle og enhver,,og fiiiine gaver!! Hyllen med småskuffene er kjempesøt,,jeg har solgt den i butikken min også, men er tomt nå!!

Ha en finfin helg Hulda...og kos deg med alle minner om den fine dagen!

Klem

lavendel mio sa...

Så masse fint du har fått:)
Den lille komoden var stilig,plass til masse småtteri.
Go helg,klem:)

Gunnemor sa...

Gratla med vel overstått. Du fikk mye fint! Kjekt med bursdag. Jeg prøver å feire min hvert år, og synes det er koselig å bruke litt tid meg gode venner. Koselig at du var den som ble månedens blogg på Lev Landlig. Det har du fortjent. Du er skikkelig flink. Hørte rykter om at du har sendt ned kort som skal selges på Skulehuset. Jeg må nok ut en tur og kjøpe noen av dem. Ha en fin helg til deg. Klem

HEIDIS KLEINES PARADIES sa...

Hej Hulda,

I understand a little bit norwegian!

Greetings

heidi