søndag, november 9





Min første levering til butikk



I helga har jeg jobbet med det jeg skal ha ut til butikken, skal levere det i begynnelsen av uka. Det blir også flere ting før jul, men de må jeg ha litt mer tid på.
Her er en liten smakebit, syns den første leveringa måtte få et eget innlegg her på bloggen. :)





Julekortene mine.
Her er pakker med samme type kort i hver pakke. Gjorde det sånn, slik at de som skal ta i mot dem får god oversikt over dem.






Det er jo artig også, å gjøre noe ekstra ut av leveringa, slik at det ser stilig ut. Har skrevet merkelapper med antall, disse har jeg festet til hver pakke.





Dette kortet er nok en av mine favoritter. Som jeg har sagt før, det fine med både kortene og merkelappene, er at de kan brukes i ulike stilleben, f.eks sammen med lys og fattigmannssølv. Man trenger ikke kun å skrive på de.






En herskare av engler...
4 merkelapper i hver pakning.





Merkelappene har fått et "magebind", her har Arnt Håvard skrevet adressen til
Hulda's Homemade. Godt å få litt hjelp innimellom. ;)






En titt gjennom håndtaket på kurven. :)
Syns det ble en fin vinkling av bildet. :)








Sist, men ikke minst, er det hjertene som skal avsted. Jeg er veldig spent på åpninga, og på hvilken respons disse tingene mine får. :)
Gleder meg til torsdag!


Nå skal vi snart til foreldrene mine, det er jo farsdag i dag, og jeg har laget et kort som pappa skal få. Kortet får dere se en annen dag. :)


Ha en fin søndagskveld!





44 kommentarer:

Siren sa...

Kjempefint! :)

Anonym sa...

it´s so beautiful ....Tanja

Elzie sa...

Vilka saker. Dom kommer att gå som smör i solsken, det är jag säker på.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Emmas Verden sa...

Gratulerer med 1. levering ;)
Kjempefine ting du har laga,kommer til å forsvinne fort!!!
Gleder meg til å høre fortsettelsen...
Klem Anne ;)

Fjordheim sa...

Det er jo bare så flotte ting.
Ønsker deg ei flott uke :)

s i n n e n r a u s c h sa...

Hi :-)

Thank you soo much for your nice words!! You make me happy..=)

I don´t understand a word but I really love your pictures!


Many Greetings from Austria! :-)

Rebecca

Perlehvit sa...

Oi, her var det mye fint!!
Lykke til!!
Så spennende:)

Klem A

liven sa...

Så kjekt for deg å få levere til butikk da!!
Blir spennende det......med så nydelige ting:o)
Går vel unna som varmt hvetebrød!!

Ha en fin kveld Hulda:O)

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad roligt att du har fått sålt så många fina kort..!

Jättevackra bilder..njuter av dem som vanligt!

Kram på dig Hulda, och ha en fin vecka,
Mia

H elle K sa...

Hei, hei, ja her var det mye vakkert. Lykke til videre, og ha en fin kveld. Kristin

anneskreative sa...

Så produktiv du har vært,,,lekre ble de.
Er bestandig spennende når en skal legge for salg noe en har laget selv,,,,.En byr jo på seg selv og stiler seg litt "naken " på en måte.
Ønsker deg all mulig god respons.
Klem Anne

Lykkelita sa...

Så fine ting og så forseggjorte innpakninger. Enig med de andre - dette kommer til å gå som varmt hvetebrød:)
Lykke til!!

Ann Helen sa...

Hei Hulda!
Nydelige kort - og gratulerer med salg til butikk!! Så moro! Så fint med englemotiv, liker bedre det i julen enn nisser.
Lysslyngen har jeg kjøpt på Åhlens, de har masse forskjellige typer om dagen. Ellers har de på Kremmerhuset også, billigere, men ikke så fine. (selv om jeg kjøpte to..;)
Ha en fortsatt fin søndagskveld:)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så gøy at du nå skal ha varene dine ut i butikk!
Det er i grunnen ikke så rsrt det da, for alt du lager er jo bare nydelig!

Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!
Klem fra Chatrine:)

ChatrinesLiving sa...

rsrt...hmmm... rart, skal det jo være

;)

mali-mo sa...

Så flott førstelevering! Kjempefine ting, er helt sikker på at det kommer til å bli solgt på rappen. Det blir nok travle kvelder på deg fremover for å dekke etterspørselen tenker jeg ;) Kjekt!!!!!!

Nikoline sa...

Du kjem ikkje til å verta arbeidslaus med det første! Dette ligg nok ikkje lenge i butikken før det er tomt... Akk o ve.. eg MÅ berre sjå til å få handla litt hjå deg no etterkvart,medan det framleis er håp om å få noko. Går det å kjøpa hjå deg uten visa el.andre kort? (altså; sender du varer med bankgiro??)
Ha ei kjempeflott veke og god levering!

Guttemamma sa...

Så nydelig du har gjort det!!! Du har SÅ sansen!!

My home is my Castle sa...

Såååå nydelig :-))
Disse kommer til å bli utsolgt fort ;)

Masse lykke til :)

Klem,Kari

maiju sa...

Hej Hulda! Oj oj vad du har gjort fina kort - så kul att sälja sina egna "produkter" - gratulerar!

Och tack för kommentaren du lämnat hos mig - så glad jag blev!! Ha det gott!

Fru Skrot

Josefine sa...

Hei:) Så mye fine ting.. du har virkelig stått på! dette er jo en kjempejobb.. flinking.. Klem Josefine

Ida sa...

Kjempefine kort/merkelapper og bilder! Jeg er helt imponert! Er sikker på at salget vil gå kjempefint! Lykke masse til :) Klem

Tone Yvonne sa...

Så spennede!!

Dette må jo bare bli bra :o)
Alt er sammen er så flott!!!

ha en kjempefin uke!!

Anonym sa...

Lykke til!
Jeg krysser fingrene..

Å tusen takk for tag, jeg glemte visst det i mailen.

Klem

Mia sa...

Skal si du er effektiv og produktiv, Hulda! Noe så vakkert! Dette kommer til å gå så fantastisk bra, og du får sikkert ikke elvert nok. Så du må nok bare belage deg på videre produksjon av disse nydelige tingene dine framover. Men jeg håper du vil fortsatt ha tid til å titte innom en gang i blandt og skrive en hyggelig hilsen... den jag fikk av deg sist varmet utrolig godt... Beatrix Potter du... bare tanken på sammenligning.... men det er nok det at vi begge er (var for hennes del) glad i dyr og fasciner av dem...

Sissel sa...

Så fiiiin!
Jeg har linket til deg på bloggen min jeg. Håper det er i orden for deg :)
Ha ei fin uke!

Tonje sa...

Gratulerer med første levering. Kan tenke meg at disse får ben å gå på! Veldig lekre ting.

Nettelita sa...

Oj, så spennende! :) Det kommer helt sikkert til å bli en suksess, så du blir nok ikke arbeidsledig fremover nei! Du er så utrolig flink og kreativ! :)
Klem

borghild sa...

Sååå mye fint du har laget i det siste!! Og kjempespennende med levering til butikk!!:-) Det kommer sikkert til å gå strålende, alltid gøy med noe nytt som ikke alle har, vettu!!:-) Klem b:-)

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig vakre ting Hulda:O=) Det oser av sjarme av alle tingene du lager0) Varene dine blir nok godt motatt=)
Ha en fin uke Klem Kerstin

Huset på toppen sa...

Flotte varer du har levert,de kommer nok til å bli solgt alle sammen:-)

Ha en fin uke:-)
Klem

Japsee sa...

Dette ser jo kjempe bra ut. Tror dette kommer til å forsvinne som varmt hvetebrød:) Lykke til.
Ha en fin søndagskveld:)

Karin sa...

Åhh så fina saker du har tillverkat. Mycket inspirerande! Hoppas det går bra med försäljningen i butiken. Ha en fin vecka! Kram Karin

Garden Angel sa...

Å så gøy da!
Nydelige er de!
Og de hjertene var også herlige:)
Håper dere har hatt en fin dag hos dine foreldre!
Ønsker deg en fin uke, og takker for koselig kommentar hos meg Hulda!
Klem(",)

Lisemoren sa...

Nydelig. Nå kom julestemningen nå. : )

Karna sa...

Så gøy Hulda, grattis!!

Kjempe fine kort, gavelapper og hjerter du har laget, kommer nok til å forsvinne fort!

Stå på, kjempe flott!

hvorfor ikke... sa...

Jeg er helt målløs....og det er sjeldent;)
UTROLIG VAKKERT!
du kommer til å få nok å gjøre, Hulda! Headingen din og hele sida er også blitt utrolig vakker.
Lykke til!
smil Torunn

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt otroligt vackra kort och tags du gör Hulda, klart butikerna bill ha dem!! Du är proffs, de var verkligen fina!!Mari.

Heidi-anitha sa...

Så yndig og vakkert du har gjort det Hulda.. dette kommer til å ta helt av! Som jeg unner deg det...



Stå på....

mange klemmer heidi-anitha

White vintage

Randi sa...

Jeg blir glad av alt det vakre du lager!!! gleder meg ilt å få se hjertene!!
Tror du virkelig har klart å skapt noe nytt og spennende her.

Go klem fra meg

Nikoline sa...

Har noko til deg på bloggen min ;0)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei Hulda.
Kjempefine og nydelege ting du har levert til butikken.
Eg har ei lita utfordring til deg på bloggen min, om du har tid og lyst til å sjå på den.
Klem H

Viola sa...

Förstår at du har fått många beställningar på dessa underbara saker som du gör, kram

Solveig sa...

Wow!
Så fint du har pakket det inn!!
Du har virkelig gjort det beste ut av leveringa ja, så lekker:)

så lurt med det magebindet med blogg navnet ditt bakpå!

Du er så utrolig flink!!