fredag, juli 11





Såper og Syrin


Jeg bare må innom bloggen med nye innlegg, til tross for farting rundt omkring, og lange, gode hyttedager.

I formiddag har jeg kosa meg på terrassen. Med inspirasjon fra blogger og interiørblader fikk jeg lyst til å pynte litt ekstra.







Herlige såper med fransk preg, sammen med syrinens duft. :)






Jeg kjøpte en del deilige lavendelsåper i Trondheim. Her ligger noen av dem på et lite vaskefat fra IB Laursen.







Den fine snellen fikk jeg helt uventa i posten fra Lisbeth. Hjertelig takk! Den er super. Og kommer til å passe perfekt inn på syrommet som skal pusses opp utover sommeren og høsten. :) Bilder kommer senere. :)






Syrinen har den deiligste parfymeduft. :)
Noen pynter i mugga og noen på fatet.





Mmm, jeg nyter synet og duften av de deilige såpene i blandet syrin. :)





Nesten for fine til å bruke, disse. Skal ha de på badet ei stund før jeg bruker de. :)


Nå skal vi opp til hytta igjen.
Kos dere videre!




26 kommentarer:

Haust sa...

Nydelege såper og syrinar, og snella du har fått er berre vidunderleg vakker!!! Blir spanande å sjå syrommet ditt etterkvart!

Hemmafruns hörna sa...

Såg att du varit inom min blogg, så nu tänkte jag hälsa på hos dig! Vilka ljuvliga tvålar! Jag känner doften helt hem till mig!

Jenny Oak Fae sa...

Så VACKERT...

: )

Kram & trevlig helg !

/ Jenny

<3

Anonym sa...

Ja, inspirert blir man av alle de vakre bloggene rundt omkring - og din blogg er en av dem:) Så lekkert dandert disse såpene, og det er som om jeg kjenner den nydelige duften. Herlig! Ha det fint på hytta - klemmer**

tinemor sa...

SÅ flotte bilder!
De såpene så jo bare sååå lekkre ut, og enig med deg, alt for flotte til å brukes.
Ønsker deg en riktig god helg!

liven sa...

Fine bilder og de sepene lukter sikkert deilig!!
Har vært og kjøpt litt blomster nå.
En lavendel plante og buigon villa(?)
Ha en fin helg:O)

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder du viser. Jeg blir stum jeg:=) Så koselig med en overaskende gave da. Det blir en glad for vet du. Nyt dagene på hytta.=)

Klem Kerstin

borghild sa...

Nyyyydelige bilder!! Det ble rett og slett vakkert med syrinen og de såpestykkene!! Her har syrinen blomstret av for lenge siden, jeg fikk bare nytt den noen dager da jeg plukket et par av grenene... Kos dere på hytta! Klem B:-)

Minime sa...

Du har så fint uterom. Det er inspirerende å se bilder fra det, men det gjør jo at jeg må innrømme hvor langt unna jeg er. Jeg har omtrent ingenting, men har konsentrert meg om å anlegge et bed (hadde ingen fra før da vi flytta inn ifjor). Men uterom er det neste på programmet ute. Ha en fin helg.

Christinas låvebutikk sa...

Så fint dette var da! IB laursen har masse lekkert!
Kos deg på hytta!
klem!

hjemme bra sa...

Så vakkert!

Jeg har en award til deg - se i bloggen min...

Klarafina sa...

Nydelige bilder! Kan nesten kjenne lukten jeg.

Marie sa...

Vilka ljuvliga bilder! Åååh, blommar syrenen hos er, här har den blommat över för länge sen. Kan nästan känna den underbara doften ända hit! Jättevackra tvålar!

Kram Marie

Anonym sa...

Kjapt innom for å ønske deg en fortsatt fin sommer ! Håper resten blir fyllt av sol og varme - det har vi fortjent ! Takk for flotte og stemningsfullle (...og velduftende !) bilder på innlegget. Vakkert som alltid hos deg ;o)

Magdalena sa...

hei på deg!~
er hjemmom en tur, og MÅTTe jo innom deg og se hva FINT du har lagt ut siden sist...
Guri så bedårende,- slett ikke skuffet her , nei!!
nostalgien blomstrer, du lager det såååå koselig til!
takk for all inspirasjon, Hulda! ~~~'~~~'~~~
klem og god sommer videre;O)

Garden Angel sa...

Åååå her dufter det vidunderlig!!!
Så deilig det er med sommeren og utekos!
Og du kan kunsten å pynte og dille du Hulda!
Ja jeg håper dere sparer litt av finværet til oss når vi kommer nordover;)
Hadde nemlig strålende vær ifjor når vi var i Vesterålen!
Hjemme var det flom og regn, regn og atter regn...
Tror du vi følte oss velsignet med det været eller!!!
Yes!
Satser på litt godvær i år også!
Duuu...jeg har en award til deg på bloggen min. Bare kom innom og hent den, om du vil:)
Fortsatt god sommer til deg!
Klem fra meg(",)

♥ H@rmoni ♥ sa...

MMMMmm deilig med lavendel-såpe, kjenner lukten. Kjøpte rose såpe da vi var i Rosendal forrige dagen.
Nyt sommeren! :O)

Nikoline sa...

Hei.Tenkte eg skulle sei at eg kjende lukten av syrin heilt hit på vestlandet,men ser at det er det fleire som gjer...men no vart det sagt likevel... Du har ein nydeleg blogg, eg er innom deg både titt og ofte. Har lagt deg inn på blogglista mi. Kikk gjerne innom til meg.
Ha ei fin veke og kos deg på hytta.

Lovise sa...

Hei Hulda.
Endelig fikk jeg besøke deg igjen. Jeg er enig med deg, syriner er helt topp. De blomstrer for fullt hos meg nå, og jeg bare elsker den duften.
Herlige bilder du har tatt, jeg måtte bla gjennom flere ganger:)
Ha en herlig kveld.

Les Cotrions sa...

Ohhh so lovely pictures! Your garden is so lovely! I've visited you web-shop too...you are very clever and creative! I'm Italian and I'm passionate about home decor and creativity too!
I hope to hear from you!
Have a nice day!
Ciao

Vale

Noralill sa...

Lukta av syrin er noko av det beste eg veit! Nydelege bilete, eg kjenner lukta heilt inn til meg...hihi

h.espe sa...

Åh, Hulda - så nydelige bilder.... Synes jeg kjenner syrinduften strømme ut av sjermen jeg :o)

Jeg koser meg fortsatt på ferie i vakre Hornindal. Nyter late dager og koser meg glugg ihjel... Titter innom dere av og til, men blir ikke så mange kommentarer jeg legger igjen - har rett og slett ikke tid til det nå, men tar det igjen...

Kos deg videre i sommeren med hytteliv og herlige dager...!!

Klemmer :o)

Tone sa...

FLOTTE bilder, trodde det øverste var fra "Vakre hjem og interiør" eller noe sånt jeg. Virkelig vakkert. Kos deg videre med alle de nydelige blomstene dine, klem

Min Verden sa...

mmmm - herlige bilder. Nesten så jeg kjenner lukta helt hit :) Hanne

Anitas hus sa...

Nydelige bilder! Det er nesten så jeg kjenner lukta;)
Det ligger en award til deg på bloggen min;)
Kos deg på hytta!
Klem:O)

hvorfor ikke... sa...

Noe så nydelig....
...svak for såper, jeg også.

Du lager det så koselig rundt deg!
Bryllupskorta er også detaljerike og FLOTTE.

Fortsatt god sommer, Hulda!
smil Torunn