fredag, mars 2

~ Fotokonkurranse ~





I dag har jeg fått en glad-nyhet! Da jeg sjekka mailen i ettermiddag var det kommet en mail fra nettbutikken Creme de la Creme. De har i hele februar hatt en fotokonkurranse gående. Temaet var å ta bilder av noe man hadde kjøpt på butikken. Gjerne som endel av interiøret i huset. Jeg sendte inn noen bilder og var så heldig at jeg vant 1.premien, et gavekort på 500 kr fra butikken !! Gavekortet er gyldig i hele 2007, jeg tenkte å handle noe stilig til hagen. Vet at de får inn endel fine kurver og kasser i fransk stil senere i mars. Gleder meg til å plukke ut noen fine ting derfra. :o) :o)


I have been very lucky! I turned out to be the winner of the first price of an interior photo contest! A gift card; nkr 500! I am so happy! I look forward to choose some great things from Creme de la Creme. I think I will choose some nice garden things for spring and summer.
Below you can see the winner photo.
:o) :o)



Her er vinnerbilde. Det vakre speilet har jeg kjøpt på Creme de la Creme. Jeg er veldig fornøyd med det.

Nå skal jeg nyte helga. I morgen skal Arnt Håvard og jeg spise pizza på Peppes og feire bursdag. Søndag, blir det gaver og marsipankake. :)

Ønsker dere alle ei god marshelg!



21 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer, Hulda! Så artig at du vant 1. premien. Det var nå et veldig fint og stemningsfullt bilde også da! Ha en riktig koselig bursdagsfeiring i helga!

Anonym sa...

Så gøøøøy!!! Gratulerer, men det var et veldig fint bilde da;) Kos deg med bursdagshelgen, og spis litt kake for meg også...hihi!

Anonym sa...

Gratulerer med 1. premien, bildet er virkelig flott. Ha en kjempefin helg med bursdagsfeiring og gaver.

Hulda sa...

tusen takk til dere alle tre. :)

Virre sa...

Gratulerer Hulda! Det var vell forjent,for bildet var virkelig stemningsfullt. Å shoppe for 500kr skal nok bare bli en sann glede!

Ellie sa...

Gratulerer, det var vel fortjent! Koselig og stemningsfullt bilde. Ha en riktig god helg!

anna k. sa...

Men gud så fin din blogg har blivit Hulda!!!! Ha en skön helg!

JULIEK sa...

....men ååååå så artig da. Sånt er jo litt av en overraskning i hverdagen. Gratulerer så masse med dagen som kommer. Kos dere skikkelig både lør og søndag. Stor klem fra meg : )

Anonym sa...

Nææææ! Så artig da Hulda.
Det må jeg si! Og bildet var jo kjempe flott da, så jeg skjønner jo at du vant med det bildet!
Flott bursdagsgave i grunn.
Høres deilig ut med Peppes, kin mannn er gal etter pizza- og det ser ut som mine to troll har arvet det.....pisa mamma,pisa...hehe!
Ja,ja Hulda Jeg håper du får en flott helg med feiring!
Klem fra A

elin1976 sa...

Gratulerer hulda med premien. Det var et nydelig bolde du hadde vunnet med. Ha det hyggelig på Peppe`s. Massse klemmer fra meg:O)

monique sa...

How wonderful!!!!Congratulations!!!!
it sure is a beautiful photo.
Have a lovely weekend.
MOnique

Anita sa...

Congratulation to your firt price! Oh, it's really a great shot, very well done! I absolutely adore such photos with candles, the light always puts me in a kind of romantic mood....

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis!! Jag förstår du vann, vilken vacker bild!! Å såna vackra speglar, helt underbart fint!!

Ha en bra helg önskar Mari

n o r d i n g å r d e n sa...

Ildtopp? Vad är det?? Å så spännade med en blomsterdekoration, vad blir det, med oasis? Kul! Ha en bra dag!! Mari.

Mia sa...

Grattis! Både med 1. premien og med bursdagen! Så moro at du vant (bildet ditt var jo nydelig!) og det blir vel ikke noe problem å få brukt opp vinnerpengene, nei... Nydelig Tilda-pute du har begynt å sy da, skikkelig herlig var den. Gleder meg til å se den ferdig. Og så ønsker jeg deg en kjempefin helg med feiring og det hele.

Nina sa...

Gratulerer med 1.premien, du sendte inn et veldig fint bilde, du må ha lykketil med shoppingen;o)
Ønsker deg ei god helg med bursdagsfeiring og gaver.

Anonym sa...

Gratulere med seieren ! Det var morsomt Hulda ! Ha en fin helg og kos dere ;o)

Anna Lisa sa...

Heisann!! Takk for kommentar i bloggen min. Har nettopp svart på den men måtte en tur innom likevel. Gratulerer så masse m 1. premie!! Heldiggris men sjønner godt at du kom på 1. plass...Nydelig bilde!! Ha en flott kveld.Klem

MODERN COUNTRY sa...

Når jeg titter på bildet er der jammen ikke vanskelig å skjønne hvorfor du vant den konkurransen ! Det er jo som tatt ut av et interiørblad!! Godt gjordt Hulda! Og grattis! Du får kose deg så mye med bursdagsfeiring da, hilsen Aina:)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 premien og bursdag...

Hulda sa...

virre: tusen takk! jeg gleder meg til å ta ut ting fra butikken, har tenkt å vente til våren, da skal jeg få meg noen fine hageting derfra.

ellie: tusen takk! Jeg likte bilde godt selv også, men ble jo likevel kjempeoverrasket over at jeg vant første premien.

lantlivs anna: tusen takk for det!

julie: tusen takk skal du ha! Jeg er veldig glad både for bursdag og gavekortet!

anniche: tusen takk! Det var virkelig artig å vinne. :) skjønner godt guttene dine roper på pisa, hehe..

elin: tusen takk! Vi hadde det veldig koselig på peppes og spiste pizza og en god salat til.

monique: thank you so much! I am really happy. :)

anita: Thank you! I agree, it is very romantic with candles reflecting in the mirror.

mari: takk til deg! :) ja, de speilene der er virkelig skjønne! Ildtopp er en potteplante med små blomster i klaser tett sammen. Vet ikke navn på den på svensk. Men, det er en veldig vanlig potteplante, og finnes i mange farger. Ja, jeg har brukt oasis til dekorasjonen, legger ut bilder snart.

mia: hjertelig takk! koselig at du likte puta jeg er begynt på, jeg har fått brodert ferdig, men puta ble ikke ferdig gjort i dag, har vært så mye å ordne med i huset til i morgen.

nina: tusen takk skal du ha! ja, jeg gleder meg til å finne meg noe fint fra Creme de la Creme. Bilde av hjerte som jeg har på banneren er et av glansene fra deg, det er så fint!! :)

sanna: tusen takk til deg også. :) vi har det topp i helga. :)

anna lisa: så koselig at du stakk innom selvom du hadde svart meg på din blogg, har nettopp vært inne og lest det. Tusen takk for hilsen.

aina: oi, tusen takk! artig at du syns det så ut som det kom fra et interiørblad da! :)

mita: tusen takk til deg også. :)