lørdag, april 15

Vår i hagen

Satt ute på terrassen i dag, og måtte knipse noen bilder fra øversida av huset. Skal bli fint å pynte med kasser og krukker rundt omkring her.

Denne sinkbaljen skal det bli fint å ha full med stemorsblomster. :)


Her står det et gammelt lekehus. Utenfor er det et steinbord. Her har jeg tenkt å sette et par blomsterkrukker. Oppå bordet nå står det ei gammel emaljert gryte. Kanskje den også kan plantes i. Skal sette blomsterkrukker langs veggen på lekehuset. Blomsterbed har vi på nersida huset.


Ei steintrapp går opp til lekehuset. Den vises ikke så godt, men skal få av mosen senere i vår.


Drivhuset ligger også oppe i bakken her.

Gleder meg til å ta fatt på tomta, tror hagen kommer til å bli fin i sommer. Har planer om flere store blomsterbed også.


Noen blomster er også begynt å spire. Denne er jeg ikke sikker på navnet på, men den sto sammen med krokus.

3 kommentarer:

Nina sa...

Hei!
Lykke til med hagen!! Det blir morro å følge med...

Anonym sa...

Ser ut til at våren har kommet lengre hos deg enn hos meg?! Jeg ønsker meg drivhus jeg også. Skal bli spennende å følge med i bloggen din på hageoppdateringer :o)

Hulda sa...

ja, våren er kommet ganske langt her nord, vi har hatt og har sol og fint vær hver eneste dag. Og det er IKKE skryt. :)