onsdag, mars 1

Bursdagsforberedelser

Nå er det bare tre dager til bursdagen min, i kveld har vi vært på shopping. Har kjøpt bakevarer og blomster, har tenkt å ha en naturhvit linduk på bordet, med rosa blomster og hvit krukke. Lysrosa lys og hvit skål til lysene, og lysrosa servietter. Her kommer noen bilder av det vi har kjøpt til selskapet..

Jeg falt for fristelsen og kjøpte denne doble krukka, med plass for to blomster. Merket er Miljøgården, jeg syns den er så nydelig! Har gått og sett på den lenge. Har bare sett en slik på en nettbutikk, fint å finne den her i byen. Den skal blir flott på bursdagsbordet mitt!



To roseplanter ble det til stuevinduet, også de rosa.


Her er serviettene jeg skal bruke. Skal ha dem i hjerteserviettholderen min.

Fikk gave i posten i dag, fra ei venninne som studerer i København. Dette ser spennende ut! Lurer på hva det kan være som skjuler seg under papiret!

Fant lampe til nattbordene våre i dag, på Europris til kun 100 kr stykket. Likte de godt, syns lampeskjermen er både gammeldags og trendy! :)


Denne runde duken har jeg sydd i dag, skal ha det på det hvite, runde bordet pappa har laget til meg. Det står til tørk nå. Skal ta det hit i morgen.

Ingen kommentarer: