lørdag, februar 4

Soveromsinteriør

I går kjøpte jeg Vakre hjem og interiør, ble så påvirka av andre bloggere, så det ble til at jeg også kjøpte det. Der var det masse flott! I dag har vi ordna på soverommet, jeg ble så inspirert av ting og tang i bladet!


Har vært på Bohus og kjøpt hylle og speil til soverommet. Har pyntet med litt forskjellig. Den store engelen er kjøpt i Danmark, fikk den av ei venninne. Syns den er nydelig.

Har sett på et skap på Bohus, i samme serien som hylla og speilet. Det ønsker jeg meg til bursdagen, har hinta om det til Arnt Håvard. he he... De har masse fint i den serien. Serien heter Adeline.


Lampene er gamle, vi fant de i huset i et rom. De var ikke i bruk. Syns de passa godt på soverommet. Gleder meg til vi får senggavl, det er så koselig.

Et englebilde og to hjerter jeg har sydd.


Her er et nærbilde av nattbordet mitt. De blå kornblomstene kjøpte jeg i dag.

Jeg har også malt et lite skap i dag, det ligger til tørk nå, håper å få det opp i morgen, da skal jeg sette inn bilder av det.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Fin hylle og speil du har kjøpt!