fredag, februar 17

Litt jeg fikk lyst til å vise fram



Ingrid viste fram et nydelig skjerf hun hadde fått av ei venninne til jul, fikk lyst til å vise fram mitt. Fikk også skjerfet av ei venninne, og liker det godt. :) nålen var også med.


Dette sjalet fikk jeg av mormor til jul, det skinner i den grønne fargen, men det kom dårlig fram på bildet. Syns det er så fint, og varmt og godt på. :)


Disse sommerskoene har jeg nettopp kjøpt meg, turkis er en fin sommerfarge, syns jeg.

Slik ser det ut i skapet som jeg malte for ei stund sida.

I dag ble det litt shopping på salg, fant disse telysglassene på Kremmerhuset for 5 kr stykket, de passet godt til det andre glasset jeg har stående.


Noen billige og fine servietter fra Nille.


Stoff på tilbud fra Tornerose ble det også. I går ble jeg ferdig å sy på den store quilten min. Skal få den montert i helga, håper jeg. Blir artig å få den på veggen. Mitt neste prosjekt blir å male noen hagemøbler vi kjøpte i høst, de er i ubehandla tre, et sekskantig bord og klappstoler. Skal male de hvite. Har også to små benker som jeg skal male. Planen er å få sydd puter til stolene og til den ene benken. Den andre tenkte jeg å ha to terrakottakrukker med stemor på. Gleder meg til å ta fatt på den jobben! Skal sy duk til bordet også. Har samla meg stoff i lyseblå, lyserøde farger, og rosemønstret. Trur vi kommer til å få en flott terrasse! Så var det bare å bestille sommern da!

Ha ei finfin helg alle som er inne og kikker hos meg! :)

Ingen kommentarer: