torsdag, februar 2

Hjerter i gangen... og mer gang..



I dag har jeg vært hjemme, har kosa meg og laga hjerter til gangen. Syns de ble i fin country-stil.

Slik ser de ut i nærbilde. Har brukt naturbast til sløyfe og sydd en knapp også på. Opphenget er av et bånd i naturfarge.

Og slik ser det ut når vi kommer ned i gangen- Jeg syns det vinduet er så stilig! Er to smalere ute i den ytterste gangen.


Slik har vi det foreløpig i yttergangen. Syns slike rørstoler, eller hva jeg skal kalle det, er stilige! Denne fikk to bamser og ei pute på til pynt. De bamsene elsker Tuva å kaste i gulvet! Fy og fy!! Bildet over kommoden har jeg malt da jeg gikk formgivingsfag.


Denne stolen fant jeg på en bruktbutikk for et par år siden. Jeg syns den var skikkelig fin. Har malt små blomster på den. Den var hvit, men litt slitt. Det er jo bare sjarmerende!


Her har jeg malt en ring med blå blomster og grønne blader.

Her har jeg malt navnet mitt og en bord.


Ei søt tøydukke får lov til å sitte på stolen min, og Tuva lurer på om hun skal gå opp trappa.. Hun falt ned et trinn på tirsdag, hun skulle springe fort ned, og da gikk det galt. Hun pep litt, men heldigvis skjedde det ikke noe alvorlig med henne.

Ja, dette ble endel gang, men er jo morsomt å vise fram litt. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Takk for koselig hilsen i bloggen min. De hjertene du har laget var kjempesøte, og den hvite stolen var virkelig sjarmerende :O)
God helg!