mandag, januar 23

Gulrommet

Dette er noen fotos fra Gulrommet hvor vi koser oss med ulike hobbyer, både Arnt Håvard og jeg liker data, så den er vi begynt å slåss om etter at jeg er begynt å styre med hjemmeside og bloggvirksomhet, he he... :-) Vi trives godt på dette rommet, og det har fått en egen varm stil. Det gule gjør at jeg tenker på sol og sommer, selv midt på vinteren.



Her har jeg rammet inn et ark med en gammel papirdukke, syns det var så dekorativt og stilig. Vi har det inne på gulrommet, som vi kaller det.Vi har malt det i to forskjellige gulfarger, det ble et solrom! Her har vi hobbyrommet vårt. Her har vi dataen, sybord og en sengbenk med mange deilige puter. Dette rommet er mye brukt!












Disse bildene av Beatrix Potter henger under bilde av papirdukken. Liker disse to også veldig godt.














Denne skap/hyllesaken er bygd inn i veggen, ganske smart! Her har jeg diverse bøker og kurver med sysaker. På øverste hylle er det noen søte bokser.




















Her er datahjørnet vårt, litt rot, kanskje, men litt blir det jo når man holder på. Dette rommet er jo et arbeidsrom, så det må jo ikke være like ryddig bestandig. Syns det er en koselig datakrok.










Her har vi også en fin sitteplass, noen puter har jeg sydd selv, og noen er kjøpt. Bamsetegninga har jeg tegna da jeg gikk tegning/form/farge etter ungdomsskolen.














Her er sykroken min, har et godt arbeidslys over bordet. Lampa var noe Arnt Håvard fant på jobb som skulle kastes, men det gir kjempebra lys.
Sommerfuglbilde har jeg sydd og malt.










En rosa sommerfugllenke pynter i taket.














Jeg syns denne liftgardinen passa godt foran vinduet her, den friska opp rommet.

Ingen kommentarer: